י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שיטות מגוונות וניתוחים מקצועיים • ככה עושים קידום אתרים

קידום אתרים הוא תחום הממצה את כל המגוון הרב של השיטות על מנת לשפר בסופו של דבר את דירוגו של אתר מסוים בין תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם גוגל

שיטות מגוונות וניתוחים מקצועיים • ככה עושים קידום אתרים
צילום: פיקסביי

מקדם האתרים אמור לבצע ניתוחים ופעולות – חלקם קשורים להבנות בתחום המחשוב והטכנולוגיה ואחרים מבוססים על ניתוחי התנהגותם של גולשים ממוצעים שאמורים להוות את קהל המשתמשים של האתר ולבסוף להפוך ללקוחות היציבים של הרשת - המותג שמאופיין ומפורסם דרכו.

חשוב להאמין, כי בכל אתר גלום פוטנציאל עסקי טוב, ואולם מימושו של פוטנציאל זה תלוי בכניסתם של מספר גדול של גולשים מתעניינים באתר זה ובמיוחד בהתנהלות משמעותית שלהם בתוך האתר. כלומר - אילו מספר רב של גולשים נכנסים לאתר, גולשים בו, מתעניינים בו, אך לבסוף מחליטים לנטוש אותו ולרכוש דווקא מאתרים אחרים - הרי שלא נמצא מימוש ליכולת הכלכלית של האתר.

מלאכתו המורכבת והמקצועית של מקדם האתרים - כך כאשר מקדם האתרים מנסה לשפר את פני האתר הוא ינקוט בשיטות מגוונות - כמו: שזירתן של מילות מפתח דווקא במקומות אטרקטיביים, מילים אלו חייבות להלום באופן המיטבי ביותר את מילות החיפוש של הגולשים.

ככל שהקלדתו של הגולש בעת החיפוש אחר אתר מבוקש תהיה רלוונטית יותר למילות המפתח המרכזיות של האתר - הרי שיש סיכוי גבוה יותר - שדווקא האתר הזה יוצב בראש טבלת החיפוש - במקום האולטימטיבי ביותר באשר לנראות ביחס לגולשים.

שנית, ראוי שמקדם האתרים גם ישתמש בתוך האתר במאמרי תוכן איכותיים ביותר, מאמרים אלו חייבים להיות ברמה גבוהה, ללא שגיאות - ניסוח או תגים.

בנוסף לכך, חייבים להיות גם קישורים איכותיים מתוך האתר הרלוונטי - הדורש את מלאכת הקידום הן לאתרים נוספים בעלי רמה ואיכות והן לרשתות חברתיות שימושיות – בלוגים, פייסבוק ועוד.

ובכל מקרה, הרעיון המרכזי שחייב בסופו של יום לעמוד בפני איש קידום אתרים הוא אחד - כיצד להצליח להעלות את האתר הרלוונטי במעלה תוצאות החיפוש ובמיוחד כיצד לזכות באהדתו של הגולש.

ברור, שככל שהגולש יחוש תחושת הנאה ועניין - כך הוא יספר על כך לחבריו, ומספר הגולשים של האתר יעלה - במשך הזמן רב - יעלה בהתאם מנועי החיפוש מיד יזהו את האתר כמבוקש ובעל ערך ויקדמו אותו במעלה דאגות תוצאות החיפוש.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד