י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הזירה הירושלמית מתחממת

הבית היהודי: אין החלטה לתמוך בזאב אלקין

'הבית היהודי' מכחישה את הדיווח שסיעתה בבירה צפויה לתמוך באלקין • "טרם התקבלה כל החלטה הנוגעת לתמיכה במועמד כזה או אחר לראשות עיריית ירושלים"

הבית היהודי: אין החלטה לתמוך בזאב אלקין
אלקין ובנט צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הכחשה גורפת: מפלגת 'הבית היהודי' מכחישה את הדיווח שסיעתה בבירה צפויה לתמוך בזאב אלקין לראשות העיר ירושלים. "טרם התקבלה כל החלטה הנוגעת לתמיכה במועמד כזה או אחר לראשות עיריית ירושלים", הבהירו היום במפלגה ל'בחדרי חרדים'.

עוד הוסיפו כי "אנו מתמקדים בהצלחתה של רשימת 'הבית היהודי' למועצת העיר, בראשות סגנית ראש העיר חגית משה, אשר תמשיך לפעול למען תושבי העיר בחינוך, ברווחה ובכל תחומי החיים".

קודם לכן הבוקר, דווח ב'ישראל היום' כי מפלגת הבית היהודי צפויה לתמוך באלקין במרוץ לראשות עיריית ירושלים.

עוד דווח, כי בימים האחרונים מתקיימים מגעים מתקדמים וחשאיים בין אלקין לבין נציגי מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי בירושלים בראשות סגנית ראש העיר חגית משה, זאת על מנת להודיע על תמיכה פומבית של המפלגות במועמדותו לראשות העיר.

"במגעים מעורב הרב איתן אייזמן, מהרבנים הבכירים של הציונות הדתית ואחת הדמויות המשפיעות בציבור הזה בירושלים", נכתב בדיווח שהוכחש.

הרב אייזמן עצמו אמר לעיתון כי "אכן ישנם מגעים, אלקין הוא אדם מוערך. אני מניח שהתמונה תתבהר בהמשך השבוע".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף לראשונה כי למרות הודעת התמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, סניף 'הליכוד' בירושלים, הודיע כי לא יממן את הקמפיין של אלקין וכי מבחינתו הוא לא המועמד המועדף לראשות העיר.

זאב אלקין הבית היהודי ירושלים מוניציפאלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד