י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אינשי דלא מעלי"

ב'עדה' פותחים רישום: לקחו בשמנו תקציבים

בקרן ההצלה של העדה החרדית מתחילים לדרוש ממוסדות החינוך המקבלים מהם תקציבים לרשום את התלמידים באופן מסודר, על מנת לוודא שלא יילקחו בשמם תקציבים מהמדינה. ומה הרקע לדרישה החדשה?

ב'עדה' פותחים רישום: לקחו בשמנו תקציבים
יונתן זינדל פלאש 90

קרן ההצלה של 'העדה החרדית', המחלק כספים למוסדות על "טהרת הקודש" - קרי שאינם לוקחים כסף מתקציבי המדינה - הוציא הודעה למנהלים, לפיה עליהם לבצע רישום תלמידים ולהגישו למשרדיהם.

הסיבה, כך כותבים בקרן ההצלה, היא כי: "נצטווינו על ידי הבד"ץ להסדיר את רישומי התלמידים בכדי שלא יוכלו אינשי דלא מעלי לקבל עליהם תקציבי השלטונות כמו שקרה לצערנו כמ"פ בעבר".

במכתב, שקיבלו ב'עדה' בחלוקה האחרונה, נכתב למלאות טבלה מסוימת של תלמידים מכיתה גן ועד גיל 18, ולהגישם למשרדי קרן ההצלה עד אמצע חודש אלול הקרוב.

הרשימות ישמשו את קרן ההצלה על מנת להבטיח שלא יכניסו שמות תלמידים ברשימות משרד החינוך ושהרשימות יישמרו בסודיות. מי שלא יגיש את הרשימות, לא יוכל לקבל את התמיכה כולל חודש תשרי הקרוב נאמר בהודעה.

ל'בחדרי חרדים' נודע שישנם מוסדות שלא קיבלו הפעם בחלוקה, בחשד שהמנהלים לקחו כסף מהמדינה, כאשר ישנם ויכוחים מי לקח על שמם של הילדים. בשל כך, עד לבירור העניין הם לא מקבלים מתקציב העדה.

כזכור בעבר חשף 'בחדרי חרדים' את פרשת מוסד 'חכמת לב', שלקח כסף מהמדינה, מה שיצר סערה רבתי בעדה החרדית והוביל לפתיחת מוסד חדש לבנות.

העדה החרדית קרן הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד