י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בין הזמנים במרכנתיל: מתאימים לכם את המסלולים הכי טובים

המסלולים הבנקאים המותאמים והאטרקטיביים ביותר למגזר החרדי

בין הזמנים במרכנתיל: מתאימים לכם את המסלולים הכי טובים
צילום: מרכנתיל

ימי בין הזמנים והאתנחתא מסדר היום הטרוד במהלך השנה מאפשרים לבחון שוב את נושאי היום – יום ולהכיר את החבילות הבנקאיות המושלמות עבורכם. בבנק מרכנתיל מציעים לכם מסלולים בנקאיים מגוונים, המתאימים לתקציב המשפחתי שלכם ולמסגרת הפיננסית של המשפחה החרדית.

בתוכנית לאברכים של בנק מרכנתיל תמצאו שני מסלולים, בהם ניתן פטור מלא מעמלות בערוצים ישירים לכל אברך שיכול להירשם למסלול עם אישור הכולל בו הוא לומד.

מרכנתיל מציע מסלול מיוחד לאברכים עד גיל 35 ומסלול נוסף לאברכים בכל גיל, כאשר כל מסלול מותאם לתקציב המשפחתי ולניהול הפיננסי של האברך ומשפחתו.

בימי בין הזמנים יכולים האברכים, אשר במשך השנה כל שנה שוקדים על תלמודם, להגיע לכל אחד מסניפי מרכנתיל וליהנות מייעוץ וליווי מלא של בנקאי מקצועי, אשר יציג בפניכם את ההצעות הבנקאיות האטרקטיביות ביותר עבורכם שיכולות לחסוך לכם כסף וזמן.

בנוסף, מציעים במרכנתיל מסלול בנקאי מיוחד לעובדי הוראה ובני משפחותיהם, הכולל מגוון רב של הטבות והצעות מותאמות כמו לדוגמה: הלוואה של עד 150 אלף ש"ח בתנאים אטרקטיביים במיוחד. עובדי ההוראה יכולים לנצל את ימי החופשה, לפנות לאחד מסניפי הבנק הקרוב אליכם ולקבל הצעה מבנקאי מקצועי - את הפרות תוכלו לקצור במשך השנה כולה.

 שאול בביש, ע. למנכ"ל בנק מרכנתיל ומנהל אזור ירושלים והדרום מתייחס למוצרי הקיץ של הבנק: "בתקופת בין הזמנים אנו ממליצים ללקוחותינו שעסוקים מאוד לאורך כל השנה לנצל את ההזדמנות ולהגיע לסניפי הבנק לשמוע מה מרכנתיל מציע להם, לקבל הצעות טובות לניהול חשבון, מוצרי אשראי וחיסכון, ותוכנית הטבות אטרקטיבית.

הבנקאים של מרכנתיל יכינו עבורכם את המסגרות המתאימות ביותר עבורכם, תוך מציאת פתרונות בנקאים נוחים ואטרקטיביים בכל שלב במסלול החיים המשפחתי ובהתאם לצרכים שלכם. היכנסו עוד היום לאחד מסניפי מרכנתיל ותגלו שאפשר אחרת כי במרכנתיל מבינים אתכם מצויין".

בהתאם לחוק חלה על הבנק חובה להודיע כי: אי עמידה בפירעון הלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

איזה מורה אתה? כל הסודות מחדר המורים ...

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד