י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא מתערב לגדולי התורה"

אלקין ל'בחדרי': יש לי כבר תמיכה חרדית

השר זאב אלקין, אחד המועמדים הבולטים לראשות עיריית ירושלים, מצהיר בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים' כי למרות כוונתו של יוסי דייטש להתמודד לתפקיד, הוא עצמו כבר זוכה לתמיכה חרדית - לפני החלטה של גדולי התורה בנושא. לדבריו, הוא מנהל מגעים מול ההנהגה החרדית ומוכן להמתין בסבלנות עד שתקבל את ההחלטה לתמוך בו

אלקין ל'בחדרי': יש לי כבר תמיכה חרדית
אלקין בראיון ל'בחדרי'

למרות כוונתו המוצהרת של איש הסיעה החסידית 'שלומי אמונים' לנסות להתמודד על ראשות העיר ירושלים, מסרב השר זאב אלקין להתייאש מלזכות בקולות הציבור החרדי, ומתעקש בראיון ל'בחדרי חרדים' כי הוא זוכה כבר כעת לתמיכה חרדית נרחבת.

הראיון המיוחד ל'בחדרי חרדים' ניתן לרגל אירוע שבו חנך המועמד היום (רביעי) את מטה הבחירות שלו, שילווה את מערכת הבחירות הירושלמית ב-84 הימים הקרובים.

"בכל הסקרים שאנחנו עושים, יש תופעה מאוד מעניינת. אנחנו רואים תמיכה חוצת מגזרים, כולל תמיכה מהציבור החרדי, עוד לפני שהמפלגות החרדיות מודיעות על תמיכה. זה משמח אותי ויהיו לי גם פעילים מהמגזר החרדי", אומר המועמד ל'בחדרי'.

"אני בשיח עם מנהיגי הציבור החרדי מהקבוצות השונות, זה לא סוד. כנראה שכרגע הציבור החרדי ומנהיגיו מתלבטים בשאלה האם יהיה מועמד חרדי כן או לא. אני לא חושב שאני צריך להתערב בשיח הזה, זו החלטה של גדולי התורה והם צריכים לקבל אותה", הוסיף אלקין.

לדבריו: "אני לא בונה על פילוגים. זו תפיסת עולם שלי, זה לא מה שאני מחפש. אני חושב שאני בהחלט יכול לזכות בתמיכה של הציבור החרדי, אבל אני לא חושב שמתפקידי להתערב בתהליכים הפנימיים בתוך ההנהגה הרוחנית של הציבור החרדי".

"אני מחכה בסבלנות - יש לי הרבה סבלנות", הוסיף המועמד, שציין גם: "אתם למדתם שמה שאני אומר שיקרה, בסוף קורה. שאלו אותי על תמיכה מראש הממשלה, ואמרתי לכם שתחכו, ובסוף זה הגיע".

אלקין התייחס גם לשמועות לפיהן הוא מפעיל יועצים חרדים שעבדו בעבר עם ראש העיר המכהן ניר ברקת. "יש לנו משרד פרסום גדול, בתוכם גם אנשים חרדים. לניר ברקת יש יועצים חרדים משלו. אחד מהם הודיע פומבית שלא ימשיך בעירייה. אין שום קשר. זה לא סוד שניר ברקת תומך בי – אני מניח שאנשים בצוות שלו גם תומכים בי".

אלקין הוסיף וציין: "אני לא צריך מתווכים מול הציבור החרדי, שנים עבדתי מול ההנהגה החרדית. ידעתי להציג את הסוגיות השונות בפני ההנהגה הרוחנית. הציבור החרדי הוא פלג חשוב מירושלים, הוא חלק מהדרך המשותפת, ובדרך הזאת אני אמשיך מול ההנהגה הפוליטית של הציבור".

זאב אלקין ראשות עיריית ירושלים ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד