י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המכללה למינהל ממוקדת במקצועות מבוקשים

מסלולי הלימודים במכללה למינהל - הקמפוס החרדי מותאמים לביקושים בשוק העבודה

המכללה למינהל ממוקדת במקצועות מבוקשים
צילום: המכללה למנהל

התלמידים במכללה הגדולה בישראל מעדיפים מכללה נחשבת ומקצועית עם יותר הזדמנויות בשוק העבודה • סדנאות ייחודיות מכינות את התלמידים ליום שאחרי הלימודים * החלה ההרשמה לשנת הלימודים תשע''ט

שוק העבודה בימינו מתאפיין בטלטלה גדולה, כאשר משרות שהיו פעם נחוצות ונדמה היה כי אי אפשר בלעדיהם נעלמו ובמקומם צצו משרות חדשות, או לחילופין משרות קיימות עברו שינויים ותמורות, כמתחייב מהשינויים הדרמטיים ששוק העבודה עובר בשני העשורים האחרונים. במכללה למינהל לא מוכנים להתעלם מהמציאות ובהתאם לכך מסלולי הלימודים והמקצועות הנלמדים במכללה מסונכרנים עם המציאות של היום והמחר.

''ללכת על בטוח וללמוד מקצוע מבוקש''

''אני העדפתי ללמוד מניסיונם של אחרים ולא לשלם את המחיר בעצמי'', מספר בנימין ג., תלמיד שנה ב' במגמת כלכלה וניהול בקמפוס החרדי, ''אחי הגדול השקיע שלוש - ארבע שנים בלימוד תואר רק כדי להבין לאחר מעשה שלמקצוע שלמד כבר אין ביקוש גבוה ועל כל משרה בתחום יש קופצים רבים. בדומה לאחי, יש לי כמה חברים שלמדו מקצועות הנמצאים במצב רוויה מבחינת דרושים למשרות והם עדיין לא מוצאים עבודה. החלטתי שאני הולך על בטוח ולומד מקצוע מבוקש''.

קמפוס החרדי, המהווה שלוחה לקמפוס האם של המכללה בראשון לציון, מגוון מסלולי לימוד המותאמים לתמורות בשוק העבודה: מדעי המחשב, תקשורת וניהול, כלכלה, ומדעי התנהגות. בנוסף, במקצועות השונים, נלמדים תחומים ספציפיים להם קיים ביקוש בשוק העבודה. כך למשל, במדעי המחשב התלמידים עושים השלמה להנדסאית תוכנה ואילו בלימודי כלכלה וניהול, הסטודנטים עושים התמחות בנדל''ן ושמאות.

המכללה למנהל הינה חלוצת המכללות האקדמיות בישראל. לאורך 40 שנות פעילותה, פיתחה המכללה מתודה ייחודית בתחום ההשכלה הגבוהה: שילוב בין מצוינות לימודית, אינטרדיסציפלינריות וידע מקצועי יישומי. גם בשלוחה החרדית של המכללה למינהל, התלמידים לומדים לתואר מכובד ויוקרתי שפותח לכם יותר דלתות ומאפשר להם יותר משרות נחשבות ומתגמלות. השילוב הייחודי בין מצוינות ופרקטיות בא לידי ביטוי בתכניות הלימודים הייחודיות, בדרכי ההוראה החדשניות ובבחירת סגל המרצים, הכולל מרצים בעלי ניסיון מקצועי, בנוסף לניסיון הדידקטי.

שיתוף פעולה עם החברות המובילות במשק

במכללה למינהל מאמינים כי על ההשכלה לצאת ממגדל השן ולהכין את התלמידים שלה לפעול בעולם האמיתי. לכן המכללה חברה לחברות מובילות בתעשייה ויחד איתם מביאים את האקדמיה החדשה, מפעילים מרכז השמה המעניק לסטודנטים היכרות עם עולם התעסוקה והתחומים החדשים הנולדים בכל שנה ונותנים שירותי השמה לכלל הסטודנטים ובוגרי המכללה.‏ יתרה מכך, שיתוף הפעולה בין המכללה לחברות המובילות במשק מוביל לכך שמסלולי הלימודים במכללה למינהל, כולל בשלוחה החרדית, מותאמים לתנאים החדשים בשוק העבודה ולמשרות המבוקשות ביותר כיום.

למכללה למנהל כ- 9,000 תלמידים וכ- 60,000 תלמידים המשולבים בשוק התעסוקה הישראלי, ביניהם לא מעטים המכהנים במשרות בכירות במשק, במגזר הפרטי כמו גם במגזר הציבורי. בין בוגרי המכללה למינהל ניתן למצוא לא מעט בעלי עסקים ויזמים אשר מכהנים בחברות המהוות את חוד החנית של העולם העסקי.

אחת המשימות של המכללה למינהל היא להוות מוסד לימודי – פרקטי, אשר ייצור את מירב התנאים להשתלבות בשוק העבודה ולצמצום הפערים הכלכליים בשוק העבודה.

בקמפוס בני ברק שמים דגש על אווירת לימודים מותאמת ותומכת. בין היתר, באמצעות ימי לימוד נפרדים, לגברים ונשים, שעות גמישות ונוחות המאפשרות להמשיך את אורח החיים המשפחתי לצד הלימודים.

תלמידי הקמפוס החרדי מקבלים יותר

בקמפוס בני ברק מסייעים לסטודנט בבחירת תחום העיסוק ע"י יועץ תעסוקה ונתינת כלים להשתלבות בשוק העבודה. בנוסף, מעמידים לרשות התלמיד מלגות והסדרי מימון נוחים, כאמור, בכדי שיוכל להתמקד בלימודים עצמם ולא בחיפושים אחר מימון הלימודים. יצוין כי המלגות בקמפוס החרדי הן מהמשתלמות והמקיפות ביותר ביחס למכללות אחרות.

למכללה בבני ברק חשוב לספק לסטודנטים מעטפת תומכת ללימודים, מעבדות מחשבים משוכללות, שירותי מחשוב הזמינים לסטודנטים ומאפשרים להם להיות נגישים למידע האלקטרוני 24 שעות ביממה מכל מקום, וערכות מולטימדיה חדישות, ספריה ומאגרי מידע רלוונטיים, פינות לימוד המאפשרות לימוד בצוותא ופינת קפה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד