י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מה צריך לדעת לפני קניית רכב חדש

כל בעל רכב יודע שיגיע הרגע שבו הוא הוא יאלץ להחליף אותו מסיבות שונות. זה יכול להיות בגלל בלאי, צרכים שהשתנו או סתם חשק להחליף רכב. בכל אופן, הדרך לרכב חדש כרוכה בביצוע פעולות שונות ועדיף לבצע אותן נכון כך שהרכישה תתנהל באופן חלק וללא עיכובים מיותרים

מה צריך לדעת לפני קניית רכב חדש
צילום: פוטוליה

יוצאים לקנות את הרכב החדש

את הרכב החדש ניתן לרכוש מליסינג מימוני, ליסינג תפעולי (לרכבים עסקיים), לקיחת הלוואה מהבנק או כל גורם אחר. רב האנשים שמתכננים לקנות רכב חדש ייגשו לנושא ללא ידע רב, ועל כן הם עלולים לבצע שגיאות שיעלו להם בכסף רב. את הקניה מומלץ לבצע תוך התייעצות עם גורמים מהתחום ולא כדאי למהר בהחלטה.

מה היתרונות בקניית רכב חדש

כאשר אתם פונים לקניית רכב חדש תזכו ליתרונות רבים שלא תוכלו למצוא ברכבים מיד שניה. קניית רכב חדש מביאה אתה שקט נפשי ומנוחה מהביקורים התכופים במוסך. רכב חדש ונטול בלאי יחזיק מעמד זמן רב יותר ולא יכביד עליכם בהוצאות. השקט בא לידי ביטוי גם בשקיפות שמלווה את תהליך הקנייה, כך ניתן להיות בטוחים שהרכב לא מחזיק היסטוריה של תאונות או כל סבר אחר.

בנוסף לכך, רצוי לרכוש רכב חדש גם מבחינת החיסכון שבדבר. הרכבים החדשים צורכים פחות דלק ומזהמים פחות את הסביבה. חווית הנהיגה ברכב חדש מאפשרת לנו לבחור בגימור הרצוי, ולהתעמק במפרט הסופי והמדויק שלהרכב באופן כזה שהוא יתאים לצרכים שלנו. התחושה היא מפנקת יותר וגם מהנה, הביצועים טובים יותר והבטיחות היא ברמה גבוהה מאוד.

סוגי מימון רכב הקיימים היום

מגוון האפשרויות הוא גדול אך מומלץ להתייעץ ולהשיג את העסקה הטובה ביותר. הלוואה מהבנק מתאימה לכל אחד אך יש לוודא שאנו מסוגלים לעמוד בתנאים של החזר ההלוואה. אם החלטתם לפנות לבנק לקבלת מימון לרכב נסו להתמקח על גובה הריבית ועל התנאים השונים, כאשר יש לקחת בחשבון כי הבנק מציע מסלולים ייעודיים לקניית רכב חדש ורכבים יד שנייה.

ליסינג תפעולי מתאים למי שמנהל חברה או עסק וזקוק לצי של רכבים. עסקה כזו היא בדרך כלל עסקת חכירה לשלוש שנים כך שכל הביטוחים והתיקונים הם על חשבון חברת הליסינג. אם מדובר על אדם פרטי אז ניתן לפנות לליסינג מימוני פרטי. זאת במידה ואתם מעוניינים לקנות רכב בתשלומים. שיטה נוספת היא שיטת מימון אמריקאית כאשר הלקוח משלם רק בעבור ירידת הערך של הרכב וכך הוא יכול ליהנות מרכב חדש לתקופה ארוכה מאוד.

איך לבחור מימון

מגוון השיטות עשוי לבלבל כל אחד ועל כן מוטב להתייעץ עם מי שמבין בתחום. בדרך כלל אין כל ברירה והדרך היחידה על מנת להגיע לרכב חדש היא פניה למימון. מוטב שלא להיחפז, לקחת את הזמן ולבדוק ת כל האפשרויות שניתן לבצע.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד