י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בין אדם לחברו

ומי פתח את שנת הלימודים בחיידר הליטאי? המפכ"ל

ביקור לא שגרתי הבוקר בתלמוד תורה 'מענה שמחה' בירושלים, המפכ"ל אלשיך וצוות המשטרה הגיעו לחיידר הליטאי ודיבר על בין אדם לחברו 

ומי פתח את שנת הלימודים בחיידר הליטאי? המפכ"ל
המפכ"ל אלשיך בת"ת מענה שמחה בירושלים צילום: באדיבות המצלם

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך הגיע הבוקר (ראשון) לפתוח את שנת הלימודים בתלמוד תורה הליטאי 'מענה שמחה' בקרית מטרסדורף בירושלים.

אלשיך הגיע בליווי סגן מפקד מחוז ירושלים תנ"צ אלי כזרי אל תלמוד תורה 'מענה שמחה'. המפכ"ל פגש את ילדי הגנים ותלמידי כיתה א' ואת צוות המורים והמנהלים.

המפכ"ל שוחח עם התלמידים ואמר להם כי המשטרה היא משטרת בין האדם לחברו. כל מה שאנחנו עושים זה בין אדם לחברו המפכ"ל הדגים לילדים את דבריו באופן מוחשי כאשר סיפר להם איך נוסעים כלי הרכב בכבישים ואיך הנהגים חייבים להיזהר ולהישמר כאשר הולכים לבית הספר ולכן אתם התלמידים צריכים לשמור על חוקים ששומרים על הילדים. התפקיד שלנו בין השאר אמר המפכ"ל לדאוג שאתם ילדי התלמוד תורה שמתחילים היום את שנת הלימודים בראש חודש אלול תקפידו על התנהגות טובה ומכבדת , ובוודאי לרב בית הספר ולמורים.

לפני כניסתו אל מתחם בית הספר, נפגשו מפכ"ל המשטרה וסממ"ז ירושלים עם הרב משה שלזינגר ראש המוסדות, הרב סיפר על מבנה בית הספר ועל 350 התלמידים הלומדים בו ובנוסף התעכב על פרויקט כיתות השילוב הייחודי למגזר החרדי.

מדובר בביקור נדיר של מפכ"ל חרדי בבית ספר חרדי ליטאי בפרט בימים אלו.

 

רוני אלשיך שמחה שנת הלימודים החדשה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד