ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ימים שקטים בעוטף

בישראל שוקלים הקלות נוספות

בימים האחרונים נראה כי השקט חוזר לדרום" ירי הטילים פסק לחלוטין, ועפיפונים בודדים הופרחו ביומיים האחרונים • גורם ביטחוני בכיר במערכת הביטחון אומר הערב "ישראל תשקול הקלות נוספות בימים הקרובים"

בישראל שוקלים הקלות נוספות
קובי גדעון לעמ

מאז אתמול בבוקר (ראשון), כבר יומיים ברציפות, נשמר כמעט שקט מלא בגבול עזה, ללא חיכוכים על הגדר, זאת מלבד עפיפונים ובלוני תבערה בודדים שהופרחו.

מוקדי השריפה: אמש דווח על שריפה שפרצה באזור 'דורות' כתוצאה מבלון תבערה. היום דווח על שריפה נוספת שאירעה כתוצאה מבלון תבערה באזור 'תל גמה'.

גורם ביטחוני בכיר במערכת הביטחון אומר הערב: "במערכת הביטחון רוצים לבחון האם השקט שנשמר מאז אתמול הוא איתות מהצד השני, ואם אכן מדובר במגמה שתימשך". הגורם הוסיף כי "ישראל תשקול הקלות נוספות בימים הקרובים".

מחר (שלישי) בשעה 12:00 יכנס שר הביטחון, אביגדור ליברמן, דיון הערכת מצב עם ראשי צה"ל ומערכת הביטחון. ההערכות הם כי אם עד לדיון ישמר השקט, שר הביטחון ישקול לפתוח את מעבר 'כרם שלום' במלואו ולהגדיל מחדש את מרחב הדיג ברצועה.

נזכיר כי רק בחמישי האחרון היה נראה שישראל נמצאת לקראת מבצע צבאי ברצועה, כאשר עשרות רקטות שוגרו לעבר הדרום. ביום שישי נהרגו שלושה פלסטינים ומאות נפצעו בהפרות סדר בסמוך לגדר המערכת.

הגורם הבכיר ציין כי המטרה היא להראות לרחוב בעזה שיש להם מה להרוויח מהשקט ומצד שני - שיש להם מה להפסיד מטרור העפיפונים והמהומות בגדר.

בלוני תבערה עפיפוני תבערה עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד