י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שהמועמד החסידי הוביל בסקר

הפיצול החילוני מעמיק: דייטש בונה רק עליך

לאחר הסקר שממנו עלה כי יוסי דייטש מוביל במרוץ לראשות עיריית ירושלים, מעמיק הפיצול החילוני, כששני המועמדים המובילים אחריו ברשימה דורשים זה מזה לפרוש

הפיצול החילוני מעמיק: דייטש בונה רק עליך

הסקר הדרמטי שפורסם אמש, ממנו עלה כי יוסי דייטש צפוי להגיע למקום הראשון בבחירות הקרובות לראשות העיר ירושלים, ממשיך להעמיק הפיצול בין שני המועמדים המובילים אחריו בסקר, זאב אלקין ועופר ברקוביץ', שהחלו לקרוא זה לזה לפרוש מהמרוץ על מנת להביס יחד את הנציג החסידי.

"עזריה וחביליו מסכנים את ירושלים. אלקין בתגובתו מוכיח שויתר על הציבור הציוני בבירת ישראל ומחפש דיל עם המפלגות החרדיות. אני קורא מכאן- נגמר הזמן למשחקים. הצטרפו אלי למען ירושלים שלנו הסירו את המועמדות. למען ירושלים", כתב ברקוביץ' בהודעה שפרסם ברשת הטוויטר.

אלקין מצידו השיב בקריאה דווקא לברקוביץ להסיר את מועמדותו, כשהוא טוען: "אין צורך להגיע לסיבוב השני כדי שאנצח בגדול. אני היחיד שמנצח את דייטש בוודאות והיחיד שמאחד בין כל הציבורים בירושלים. יחד במאמץ משותף נוכל לעשות זאת כבר בסיבוב הראשון".

ברקוביץ' השיב לאלקין בעקיצה: "אתה גם היחיד שהודיע שכשיפסיד, לא ישאר כחבר מועצה. חבל שזו המחויבות שלך לירושלים, שעבורי היא מעל הכל. עפ"י כל הסקרים אני המועמד הציוני המוביל, גם בסקרים שמפלגתך אוחזת בהם.
זאב, הצטרף אליי עכשיו, ב 30.10 זה לא יהיה תוצאות סקר, אלו יהיו תוצאות אמת".

אלקין לא נשאר חייב וחזר על בקשתו לברקוביץ' לפרוש מהמרוץ. "אני לא מתכוון להתנצל על זה שאני רוצה להיות במקום שממנו אפשר הכי הרבה לעזור לירושלים ולהשפיע. כראש עיר הבא של ירושלים אשפיע יותר ממה שעד עכשיו, אבל גם אתה תודה שבשלושת השנים האחרונות השפעתי כשר ירושלים על העיר יותר מכל חבר מועצה ובין השאר הבאתי לטובת העיר כמעט 4 מיליארד שח!", טען השר.

לדבריו: "בסקרים למדנו אתמול שאני המועמד היחידי שבוודאות מנצח את דייטש. אתה יכול להפסיד לו, ולכן אתה התקווה היחידה שלו. בכל מסע השכנועים בקרב הנהגה חרדית. דייטש מספר לכולם שהוא בונה רק עליך, שלא תרד מהמרוץ ותפצל את הקול הלא-חרדי, כדי שהוא ינצח בסיבוב ראשון ב40% או בסיבוב שני מולך אם אתה תעלה".

אלקין חידד וכתב, "אל תשאיר לדייטש סיכוי לנצח, תצטרף אלי כבר עכשיו וביחד נעשה את ירושלים חזקה יותר!".

זאב אלקין עופר ברקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד