י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קידוש השם

השחקן: עוזב הקבוצה כדי לא לחלל שבת

עמרי אלון, שחקן כדורגל דתי בהפועל חדרה, הודיע כי בחר לעשות צעד אמיץ ולעזוב את הקבוצה - כדי שלא לשחק בשבתות

השחקן: עוזב הקבוצה כדי לא לחלל שבת
pixabay

עמרי אלון, שחקן כדורגל בקבוצת הפועל חדרה, החליט לעזוב את הקבוצה בכדי שלא יאלץ לחלל שבת.

עד לשנה שעברה שיחקה הקבוצה במהלך השבוע וכך יכל השחקן להשתתף בכל המשחקים, אך בשנה האחרונה לאחר שהקבוצה הגיעה להישגים, היא משחקת מדי שבת ואלון החליט לעזוב בשל כך.

גם בקבוצה הבינו את רצונו של השחקן והזכירו את הערכים המיוחדים שהביא עימו אלון: "צר לנו על רצונו של אלון לעזוב, אך אנו מבינים לליבו. הוא הוסיף לקבוצה שלנו ערכים מיוחדים ותמיד יישאר חלק מאיתנו. אנו מאחלים לו בהצלחה בכל דרך שיבחר".

יש עוד שחקנים דתיים המשחקים בליגות בארץ. בליגות הנמוכות המשחקים אינם בשבת וכך אין בעיה. ישנם שחקנים שבוחרים שלא למצות את כישרונותיהם ולשחק בליגה נמוכה בכדי שלא להיכנס לשאלת חילול השבת, ישנם שחקנים שמגיעים מבעוד מועד למקום המשחק, שובתים שם וכך יכולים לשחק מיד בצאת השבת ויש שחקנים, כמו אלון, שבצעד פומבי ומקדש שם שמים בוחרים לפרוש מהקבוצה למען השבת.

אלון, כאמור, אינו השחקן הדתי או המסורתי היחיד שמשחק בליגת העל. לפני כשנה פנו שחקנים אל ראש הממשלה וביקשו ממנו שלא יחתום על צו המתיר משחקים בשבת כיוון שמדובר בזכותם הבסיסית של השחקנים למנוחה ביום השבת. מחאת השחקנים נגד משחקים בשבת עוררה הדים גם לפני שנתיים והעלתה למודעות את עניין חילול השבת מעבר ליום המנוחה שנגזל מהשחקנים.

כדורגל כדורגל בשבת קידוש ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד