י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בלעדי > פנייה יוצאת דופן

נשיא המועצת קורא לחסידים: "זה החוק הטוב ביותר שנוכל לקבל"

ראש הישיבה הגר"ש כהן עושה מאמצים כבירים להציל את הממשלה מהליכה לבחירות, וזאת מהחשש שהבאה לא תכלול את החרדים ויתכן והחוק שיונח על שולחנה יהיה חמור בהרבה מהנוכחי. ל'בחדרי' הגיעו דברים שאמר בפתיחת הזמן בישיבתו. וגם, השליח המדלג מטעמו בבתי האדמו"רים

נשיא המועצת קורא לחסידים: "זה החוק הטוב ביותר שנוכל לקבל"
חכם שלום כהן צילום: דוד כהן, פלאש 90

בצל המשבר הפוליטי סביב חוק הגיוס, וכאשר ברקע איומים של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפזר את הכנסת וללכת לבחירות מוקדמות, נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן, פועל בימים אלו לאחד את החרדים סביב חוק הגיוס המוצע בכפוף לתיקונים.

לידי 'בחדרי חרדים', הגיעו דברים שאמר נשיא המועצת הגר״ש כהן בפני תלמידי ישיבת 'פורת יוסף' בפתיחת זמן אלול, בו הוא התריע מהליכה לבחירות על רקע חוק הגיוס ודיבר על החשיבות שימור עולם התורה.

לדברי ראש הישיבה הגר"ש כהן, "צריך לשמר את עולם התורה. חוק הגיוס הנוכחי בכפוף לתיקונים שביקשנו לתקן, הוא הטוב ביותר שיוכל להיות וחבל שמעכבים אותו".

הגר"ש כהן עם הגרי"ג אדלשטיין, עת ישב שבעה על פטירת בנו | צילום: יעקב כהן

בנוסף, הבוקר דווח ב'כאן 11' כי ראש הישיבה הגר"ש כהן וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, פועלים יחדיו לאחד את שלוש המועצות סביב נוסח מוסכם לחוק הגיוס.

על פי דיווחו של העיתונאי עקיבא וויס, בימים האחרונים העבירו ראש הישיבה הגר"ש כהן וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין מסרים ביניהם וסיכמו לשלוח שליח מיוחד לחברי המועצת של 'אגודת ישראל' במטרה למצוא את הפשרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הגר"ש והגרי"ג מתריעים מהאפשרות של הליכה לבחירות מוקדמות על רקע חוק הגיוס, כאשר לא ניתן לצפות מה יעלה בגורל הממשלה הבאה, והאם יצליחו להשיג בעתיד חוק גיוס טוב יותר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד