י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מביך ברמות

זהו הסכום שגייסו נשות הכותל ב-4 ימים

למרות הניסיון לעורר אמפתיה ולהפחיד באיומים על חייהן, קמפיין של נשות הכותל למימון מאבטחות בתפילות ראש חודש לא מתרומם והן הצליחו לגייס רק מאות בודדות של שקלים 

זהו הסכום שגייסו נשות הכותל ב-4 ימים
הילה שילוני

בימים האחרונים פועלות נשות הכותל על מנת לגייס תרומות למימון מאבטחות שתלוונה אותן בפרובוקציה החודשית שלהן ברחבת הכותל המערבי. על פי דברי ההסבר לקמפיין נשות הכותל חוששות לחייהן ועל כן גייסו שומרות ראש שיגנו עליהן, אך כל מאבטחת עולה כ-1000 שקלים מדי חודש והן מבקשות מהציבור להתגייס לעזרה במימון.

"בשנה האחרונה חלה הסלמה משמעותית באיומים על קבוצתנו. הקיצונים הפכו קיצונים יותר והמשטרה ומאבטחי הכותל הפכו פאסיביים ועויינים יותר. התוצאה ברורה לכל מי שעיניו בראשו: הכתובת היא על הקיר, בכותל יישפך דם", כתבו.

אך נראה שהחששות של נשות הכותל לא מספיקים ועל אף ההפחדות על כך שמדובר בעניין של זמן עד שיישפך דם, אם לא תהיינה מאבטחות, הציבור לא מתרגש מקולות הנהי והבכי ולא מתגייס לעזרתן.

קמפיין גיוס כספים אינטרנטי שעלה לאוויר לפני ארבעה ימים הצליח למשוך עד כה שלושה תורמים בלבד והסכום שגוייס עומד כבר שתי יממות על 410 שקלים בלבד, פחות ממחצית מהסכום למאבטחת אחת. יתכן שהסכום הנמוך שגוייס מהווה גם הוא הוכחה לתמיכה הנמוכה יחסית לה זוכות נשות הכותל הפרובוקטיביות בקרב הציבור.

נשות הכותל גיוס המונים תרומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד