י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כדור 5.56 מ"מ בתיבת הדואר >

צ'רלי אזריה זעק: "החיים של בני בסכנה"

המשטרה מסרבת לאפשר לאלאור אזריה לשאת נשק, למרות איומים חוזרים ונשנים על חייו • אביו: "אם שערה מראשו תיפול, אני אראה בממשלת ישראל את האשמה" • האזינו

צ'רלי אזריה זעק: "החיים של בני בסכנה"
פלאש90

מוקדם יותר היום התראיין מר צ'רלי אזריה, אביו של החייל שהואשם בהריגת מחבל בחברון, בתכניתו של אראל סג"ל ברדיו 103FM. במהלך התכנית סיפר אזריה בכאב על המצב ועל האיומים הקשים שסופגים הוא ובני משפחתו חדשות לבקרים.

סג"ל שאל את אזריה האם הגיש תלונות במשטרה על האיומים שקיבל, והאב השיב כי פנה למשטרה לא פחות מ-17 פעמים, אך "אין התייחסות לאיומים על אלאור". לדבריו, "האיום הכי גדול שקיבלנו הוא כדור 5.56 מ"מ בתיבת הדואר - ואין חשודים".

בין אותן 17 תלונות שהגיש האב צוינו עבירות נוספות, לדבריו, בהן גרימת נזק לרכב ואיומים ברשתות החברתיות, "ואין שום דבר. האקדח נועד לשמור על חייו. אני אגיד משהו חשוב - כשמח"ט כפיר רצה לעשות 'כיפה אדומה', הוא אמר בשיחה הזאת, זה שום דבר, רק תרדו מהכל, תפטרו את עורכי הדין, ואני אדאג לו לנשק". 

"אמרתי לו בתגובה: א. הוא לא יודה. ב. איך תוכל לדאוג לנשק? הוא הרי אמר ש'זה דבר קטן, זה פשוט. אני אדאג לו להכל'. עכשיו אני פונה לגיא חזות, אם אתה כ"כ חכם וגיבור, אולי תעשה משהו?".

צ'רלי אזריה חזר גם לימים בהם התנהל משפט הראווה של בנו אלאור . "אתה מכיר את החומר, לא יודע עד כמה, אבל כמו שאתה יודע, כל המשפט הזה היה הזוי. אם אני אמצא עיתונאי אמיץ, הוא יקרא את כל העדויות והפרוטוקולים ויצא מול המערכות ויגיד להם 'אתם שקרנים ותפרתם לו תיק'", אמר.

עוד הוא הוסיף כי "מי שמכיר את אלאור, מספיק חמש שניות לדבר איתו. הוא עם בגרות מלאה, התגייס להיות לוחם בצה"ל, לוחם מצטיין גדודי, חופ"ל, קשר. להגיד עליו שהוא מסוכן לציבור - אז תסלח לי. אני עבדתי מול ארגונים שנים. יש תמיד סכנה כזאת, ואף אחד לא יכול להגיד לי שלא יהיה דבר כזה".

"אם חלילה שיערה מראשו תיפול, אראה את ממשלת ישראל, את ראש הצבא וראש המשטרה כאשמים. זה יכול לקרות לכל אחד, לכל לוחם. איך אדם שמחזיק נשק עם כל האמל"ח, ושירת בצה"ל ועשה את הכל, פתאום הוא מסוכן לציבור לאחר אירוע מבצעי וצה"לי? איך אפשר להגיד 'מסוכן ופלילי'? זה הזוי ולא מובן".

 

אלאור עזריה אלאור אזריה החייל היורה החייל היורה מחברון אראל סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד