י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בלוקים נפלו, 2 עוכבו לחקירה

אסון: ילד חרדי כבן חמש נפל ממרפסת ביתו ונפצע פצעים קשים

ילד חרדי כבן 5, תושב מודיעין-עילית, נפל ממרפסת ביתו ונפצע קשה ופונה לביה"ח לטיפול רפואי • עוברים ושבים: "הילד נפל עם סורג שהתנתק ממקומו" • ל'בחדרי' נודע כי מנהל האתר ונהג המנוף עוכבו לחקירה • מבירור ראשוני עולה כי ככה"נ נפלו בלוקים על הילד והם שהובילו לנפילתו

אסון: ילד חרדי כבן חמש נפל ממרפסת ביתו ונפצע פצעים קשים
בלוקים נפלו על ילד והוא נפל ונפצע קשה צילום: דוברות המשטרה

לפני שעה קלה התקבל דיווח על ילד חרדי, כבן 5, שנפל ממרפסת ביתו בעיר מודיעין-עילית ונחבל. לאחר טיפול רפואי ראשוני, הוא פונה לבית החולים. 

מבירור ראשוני של המקרה עולה כי המקרה אירע ברחוב נתיבות המשפט בסמוך לשעה 15:25, בעת ששהה הילד במרפסת ביתו - נפלו כמה בלוקים ממנוף שעבד בבניין ממול. חובשים ופראמדיקים של מד"א, יחד עם כונני 'איחוד הצלה', העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה במצב קשה, כשהוא עם חבלת ראש - לבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

"יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני לילד שנפל מקומת הכניסה לקומה מינוס 1" סיפר ישראל בקר, חובש ב'איחוד הצלה'.

עוד נמסר מבקר, כי "לפי דיווחים של עוברים ושבים הילד נפל עם סורג שהתנתק ממקומו עקב עבודות בניה שנערכות בקומה העליונה של הבניין כתוצאה מפגיעת המנוף שעובד במקום".

כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה. מנהל אתר העבודה בבניין וכן נהג המנוף - עוכבו לחקירה.

מגביית עדויות ראשוניות בשטח ואיסוף חומרים על ידי חוקרי המשטרה, עולה כי בבניין בו שהה הילד מבוצעות עבודות בניה בקומה העליונה. מנוף שהעלה חומרי בניין לגג - פגע בקיר הבניין שמכוסה באבנים.

כתוצאה מהפגיעה בקיר, השתחררו כמה ונפלו למרפסת בו שהה הילד. האבנים פגעו במעקה המרפסת והילד מעד נפל קומה - ונפצע באורח קשה.

חרדי מרפסת מד"א איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד