ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הניאו-נאצים בקנדה זעמו

"אדרוך על הגרון שלך עם המגף, יהודי מלוכלך"

ראש הליגה להגנה יהודית בקנדה הגיש למשטרה תלונה על איומין מפורשים שקיבל מבכיר ניאו נאצי במדינה

"אדרוך על הגרון שלך עם המגף, יהודי מלוכלך"

ראש הליגה להגנה היהודית בקנדה הגיש תלונה במשטרה לאחר שקיבל איומים מפורשים ממנהיג ניאו נאצי. מאיר וויינשטיין, ראש הליגה, מנע מהנאצים לצעוד צעדת שנאה נגד מוסלמים, שתוכננה על ידי קבוצות לאומניות שונות בטורונטו.

הנאצים כעסו על ויינשטיין, שדאג לכך שהמשטרה לא תאשר את הצעדה שלהם, ומנהיג של אחת הקבוצות כתב בחשבון הפייסבוק שלו לפני כמה ימים פוסט נגד מאיר וויינשטיין, בו איים לחרוט צלב קרס על פניו. זאת, לאחר שהמשטרה מנעה מהנאצים לצעוד ב-11 באוגוסט בכיכר "נתן פיליפס" שבטורונטו.

על פי הדיווח, שפורסם באתר cjnews, החזית הלאומנית הקנדית כתבה בדף הפייסבוק שלה: "אנחנו נחרוט צלב קרס בפניו של ויינשטיין. אני אדרוך על הגרון שלך עם המגף שלי, יהודי מלוכלך". בנוסף נכתבו עוד מילים קשות, שאינן ראויות לעלות על הכתב באתר חרדי.

הצעדה בטורונטו תוכננה על-ידי הקואליציה העולמית נגד האיסלאם (WCAI), שכוללת נציגים של קבוצות לאומניות קיצוניות.

האירוע הפחיד קבוצות אנטי-גזעניות ויהודיות רבות, והיה אמור להתקיים ביום השנה הראשון למצעד הניאו-נאצי בשארלוטסוויל, שבוירג'יניה ארה"ב, שם נהרגה אשה בהפגנה על ידי נהג נאצי שדרס את האשה.

האירוע בטורונטו נדחה, לאחר שהמארגנים נתקלו בבעיות שונות, ובמחאה נגדית מתוכננת מצד קבוצות אנטי-גזעניות, והקבוצות הללו האשימו את ויינשטיין שפעל לכך שהמשטרה תאסור.

ויינשטיין הגיב על הפרסום, כי "המשטרה מטפלת באיומים בצורה רצינית".

קנדה אנטישמיות איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד