י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאסרך היה ביטוי של אנטישמיות

מסעות רובשקין בארץ: סגר מעגל אצל הח"כ

סגירת מעגל: בעקבות נאום התודה של ח"כ ישראל אייכלר לסגן הנשיא פנס על שחרור רובשקין, הגיע אמש האסיר המשוחרר המפורסם בעולם לביקור בביתו בירושלים • אייכלר: "אף גוי לא היה מקבל מאסר יותר משנתיים על עבירות שהואשמת בהם"  

רובשקין אמש בביתו של אייכלר. צילום: באדיבות המצלם
רובשקין אמש בביתו של אייכלר. צילום: באדיבות המצלם צילום: באדיבות המצלם

סגירת מעגל בירושלים: לפני מספר חודשים הגיע סגן נשיא ארה"ב מייק פנס לביקור בכנסת ישראל. ח"כ ישראל אייכלר ניצל את הביקור לדבר על האנטישמיות שעמדה מאחורי גזירת 27 שנות מאסר על עבירה כלכלית. הוא הודה לפנס וטראמפ מעל גבי בימת הכנסת על שחרורו המוקדם של ר' שלום מרדכי רובשקין לחיק משפחתו.

לאחר מכן, במהלך שליחות של ח"כ אייכלר בארה"ב, לפני חג הפסח, נפגש עם רובשקין בניו יורק. אמש (מוצ"ש) הגיע רובשקין לביקור גומלין בביתו של ח"כ אייכלר, במהלכו הודה לו שוב על נאומו המרגש בכנסת, ועל היותו שליח נאמן להודות לנשיא ארה"ב על החסד לכל היהודים, שבחנינה הזאת.

אחד הנוכחים מספר הבוקר ל'בחדרי חרדים', כי רובשקין אמר לח"כ אייכלר: "זה חלום להיות אצלך בירושלים. כאשר היית אצלי לאחר השחרור בניו יורק וברכת שנתראה בארץ ישראל חשבתי שזה ייקח עוד שנים. והנה פחות מחצי שנה ואני בעיר הקודש ירושלים".

ח"כ אייכלר סיפר לו, שרבי דוד חזן היה בסיביר וחלם שם להגיע לארץ ישראל. לאחר שהיה כאן שנים רבות שמע שהקומוניזם קרס. אמר הרב חזן: דבר אחד האמנתי בסיביר שהמשיח יבא. אבל היה לי קשה להאמין שהמשיח יצליח לשבור את מנעולי הכלא הקומוניסטי. עכשיו שאני שומע שנפרצו שערי רוסיה והקב"ה שחרר את יהודי רוסיה, ביאת המשיח הוא כבר הדבר הקל ביותר.

"זה מה שמסמל השחרור של הרב רובשקין מכלא אמריקאי בפקודת טראמפ", אמר אייכלר לנוכחים והוסיף, "מאסרך הארוך היה ביטוי של אנטישמיות גלויה. כי יהודים חשבו שלאחר השואה כבר אי אפשר לכלוא יהודי ל-27 שנים אפילו בסיביר. אף גוי לא היה מקבל מאסר יותר משנתיים על עבירות שהואשמת בהם. כל עולם השקר המשפטי האמריקאי דחה את כל הערעורים".

"רק הקב"ה בחר בטראמפ נגד כל הסיכויים, בשביל לשחרר אותך. בכך החזיר ליהודים את זכויות האדם. עכשיו אתה כבר בירושלים. זהו נס שלעומתו ביאת המשיח הוא כבר כחוט השערה, על פי דברי הרב חזן. "הנה זה עומד אחר כתלינו. משגיח מן החלונות מציץ מן החרכים", סיכם אייכלר.

שלום מרדכי רובשקין ישראל אייכלר מייק פנס סגירת מעגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד