י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בתמורה ל-5,000 שקלים

סוהר בכלא הואשם בהברחת סמים וקבלת שוחד

סוהר בכלא רימונים הואשם בלקיחת שוחד, סחר בסמים ושורת עבירות נוספות שבוצעו בכלא. הסוהר נענה להצעה של אסיר ולפיה יכניס עבורו סמים לכלא בתמורה ל-5,000 ש"ח על כל העברה

סוהר בכלא הואשם בהברחת סמים וקבלת שוחד
pixabay

סוהר בכלא רימונים הואשם שהבריח סמים לכלא תמורת שוחד בסך 5,000 ש"ח, במעצרו נתפסו בנעליו פלטות חשיש. 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד אורן שפיגל, סוהר בכלא רימונים, בגין עבירות לקיחת שוחד, סחר בסמים, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות. כמו כן הגישה לבית המשפט השלום בנתניה כתב אישום נגד ג'מאל אבו גאנם, אסיר בכלא רימונים, וכן נגד רפעת אבו גאנם, בגין עבירות סחר בסמים, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד גלעד ארליך, ג'מאל פנה לשפיגל והציע לו להחדיר עבורו לכלא סמים מסוגים שונים על פי הנחייתו, וזאת בתמורה לתשלום כספי של 5000 ₪ עבור כל העברה. שפיגל נענה להצעה, וג'מאל קישר אותו עם קרובו רפעת לצורך קידום התכנית. השניים נפגשו מספר רב של פעמים, כאשר במעמד הפגישות, מסר רפעת לנאשם "פלטות" סם מסוכן מסוג חשיש וסמים נוספים, ושילם לו עבור כל החדרה לכלא סך 5000 ₪. לאחר קבלת הסמים, נהג שפיגל להכניסם לבית הסוהר תוך שהוא מסתיר אותם בנעליו או על גופו. לאחר שהחדיר את הסמים דאג שפיגל למסור את הסמים לידי ג'מאל בתיאום מראש איתו.

כך, באחת ההזדמנויות, לאחר שקיבל שפיגל פלטות של סם מסוג חשיש וכן גרב שהכילה כ-100 כדורי סם מסוג MDMA, והכניסן לתוך כתלי בית הסוהר, הטמין שפיגל את הסמים במקום מחבוא במכלול הסגל באגף. לאחר מכן מסר לג'מאל אודות מיקומם וג'מאל אסף את פלטות החשיש ממקום המחבוא.

ביום 1.8.18, לאחר שקיבל מרפעת פלטות חשיש, נסע שפיגל לחניית בית הסוהר שם הטמין 2 פלטות חשיש בנעליו והותיר 4 פלטות נוספות בתא המטען של מכוניתו. שפיגל יצא מהמכונית והחל לצעוד אל עבר שערי בית הסוהר, אז נעצר על ידי שוטרים שהמתינו כאשר סם מסוכן מסוג חשיש מוטמן בנעליו.

בבקשת המעצר בעניינו של שפיגל נכתב כי: "לשיטת המבקשת, המשיב נעדר מורא חוק והפר את האמון שניתן בו כעובד ציבור במסגרת תפקידו בשירות בתי הסוהר ומשכך לא ניתן לתת בו כל אמון".

כלא רימונים הברחת סמים קבלת שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד