י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מקיימים את ההבטחה

מסתמן: 'דגל' תריץ את רביץ לראשות המועצה

מהלך שהולך ורוקם עור וגידים בשעות האחרונות, לפיו יצחק רביץ שהפסיד בבחירות על ראשות 'דגל התורה' בביתר, יתמודד על ראשות מועצת קרית יערים-טלסטון

מסתמן: 'דגל' תריץ את רביץ לראשות המועצה
יצחק רביץ עם הגרי"ג אדלשטיין

יצחק רביץ לאן? לאחר שעזב את תפקידיו כמ"מ ראש העיר ויו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית. מסתמן כי בשעות הקרובות יודיעו רשמית על כוונת רב הישוב קריית יערים (טלזסטון), להריץ את יצחק רביץ לראשות מועצת קריית יערים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ישראל הרצברג - האיש החזק בטלזסטון ומקרובו של רב הישוב הגר"מ שולמן פועל בשעות אלו, על כך שיצחק רביץ יתמודד מטעם 'דגל התורה' לראשות המועצה, במקומו של ראש המועצה הוותיק אברהם רוזנטל, לאחר שיעלה בשעות הקרובות למעונו של רב המועצה הרב שולמן ויתברך בברכת הצלחה.  

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי בימים האחרונים בודקים בתנועת 'דגל התורה' עם רבני טלזסטון ובכירי המועצה היתכנות להביא את יו"ר 'דגל התורה' בביתר עילית היוצא - יצחק רביץ, כמועמד מוסכם שיחליף את ראש המועצה הוותיק, אברהם רוזנטל.

הבדיקה מגיעה לאחר שבישיבת הנהלת 'דגל התורה', שהתקיימה לפני כחודש, התבטא יו"ר 'התנועה' חה"כ גפני כי רוזנטל יוחלף בקדנציה הקרובה ואמר כי "יש שלוש אופציות פתוחות: או שרוזנטל ימשיך, או שאולי נביא מועמד מבחוץ או מועמד מבפנים. בכל מקרה צריך לדעת שהכל ייעשה בתיאום גם עם הרב, גם עם ראש המועצה וגם עם הציבור".

בדבריו, שהגיעו לידי 'בחדרי', הוסיף היו"ר הליטאי ואמר כי "זה מאוד מורכב, אבל אנחנו, כ'דגל התורה', יש לנו אחריות למקום הזה ונעשה הכל כדי שכולם יצאו מרוצים ויהיה תיאום עם כולם".

כזכור, רביץ שעמד בראש תנועת 'דגל התורה' בביתר עילית, הפסיד בחודש שעבר לדודי זלץ בבחירות פנימיות שהתקיימו בתוך הסניף המקומי.

לאחר התבוסה נועד רביץ עם יו"ר התנועה גפני, ובתום הפגישה אמר גפני: "אני סבור כי גם בהיותו איש צעיר וגם בפעילויות שהוא עושה באופן כל כך ברור וכל כך בולט, שעוד נכונו לו עלילות והוא ימשיך במערכת הזאת ויהיה חלק מההנהגה של דגל התורה, ואני מאחל לו הצלחה גם בתקופה הקשה הזאת".

יצחק רביץ טלזסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד