י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחלוקת בבית הלבן

הגברת הראשונה והנשיא במסרים סותרים

בזמן שרעייתו נשאה נאום בגנות האלימות ברשת, שיגר הנשיא טראמפ ציוצים מעליבים ואפילו פוגעים כנגד בכירים בממשלו • לשכת הרעיה מסרה בתגובה: "היא מודעת לביקורת"

הגברת הראשונה והנשיא במסרים סותרים
גבעת הקפיטול צילום: pixabay

בנאום שנשאה אמש רעיית נשיא ארצות הברית, מלאניה טראמפ, היא דיברה על הסכנות הטמונות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות ועל האלימות האינטרנטית והחשיבות שבהקניית הרגלי שימוש נכונים ברשת.

אלא שדומה שבעלה של הנואמת - נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ - כלל לא שמע את נאומה, שכן תוך כדי נאומה הוא שיגר ציוצים מלאי זלזול לכיוונם של בכירי ממשל בעבר ובהווה, כולל מסר חד לכיוונו של ראש ה-CIA לשעבר.

כשנשאלו אנשי לשכתה של הגברת הראשונה לפשר הסתירה בין האמירות שלה למעשים שלו הם השיבו כי היא מודעת לביקורת, אך זו לא תרתיע אותה מלעשות מה שהיא מרגישה לנכון. "הנשיא גאה בה ובמחויבות שלה לילדים", הוסיפו אנשי הלשכה ואמרו: "הוא מעודד אותה בכל מה שהיא עושה".

בשבועות האחרונים הופצו שמועות לא מעטות בדבר היחסים בין הנשיא לבין רעייתו בשל ספר חדש שיצא לאור בו אחת מהנשים המקורבות לטראמפ ומשפחתו בעבר, סיפרה את כל מה שהיא יודעת וכל מה שהיא ראתה שלכאורה קרה בבית הלבן בתקופה בה עבדה עם בני המשפחה. השמועות בספר רמזו על כך שבין הנשיא לבין רעייתו התגלעו חילוקי דעות והם מצויים במשבר.

דונאלד טראמפ מלאניה טראמפ הבית הלבן רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד