ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אין לנו רוח הקודש" • האם ש"ס תתמוך בדייטש?

דרעי מבהיר: "אאכזב אתכם. רוצים שהמועמד של החרדים - ינצח"

יו"ר ש"ס דרעי התייחס הבוקר בפומבי לסוגיית המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים • "אנחנו רוצים שהמועמד שהציבור החרדי יתמוך בו – ינצח, לשם אנו חותרים, וכשנגיע למסקנה מי ינצח – אתם תדעו כולכם מי זה המועמד הזה" • ומה השיב לשאלת כתב 'בחדרי' על ליאון? • צפו

דרעי מבהיר: "אאכזב אתכם. רוצים שהמועמד של החרדים - ינצח"

הזירה המוניציפלית ממשיכה להתחמם: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס הבוקר (שלישי) לשאלה שמעסיקה בימים אלו את תושבי העיר ירושלים ואת הציבור החרדי כולו, שאלת המועמד החרדי לראשות הבירה, לדבריו של דרעי, הסוגייה עדיין פתוחה וכי סיעתו עושה בימים אלו בדיקות כדי שיהיה ברור שהמועמד של המגזר החרדי - ינצח בסופו של דבר. צפו בתיעוד הוידאו של 'בחדרי חרדים'.

בראשית התייחסותו של דרעי הוא אמר כי "אני אאכזב אתכם לגבי מועמד לראשות העיר, גם זה יגיע, בעיתו ובזמנו", לדבריו, "באופן ברור, אני אגיד לכם, אנחנו רוצים שהמועמד שהציבור החרדי יתמוך בו – ינצח, לשם אנו חותרים, וכשנגיע למסקנה מי ינצח – אתם תדעו כולכם מי זה המועמד הזה".

בשלב זה, כתב 'בחדרי חרדים' שאל את דרעי: "למשל, לליאון יש סיכוי לנצח לאחר הפעם הקודמת שנכשל?".

דרעי חייך ואמר: "אם זה היה קל - היינו מודיעים כבר מזמן, אנחנו רוצים ללכד כמה שיותר קונצנזוס סביב המועמד, שהוא גם ינצח, ולכן אנחנו עושים פגישות וקצת סבלנות וקצת קשיים, אבל בסוף נגיע לזה".

לדברי יו"ר ש"ס, "אסור חלילה וחס שעיר כמו ירושלים עם ציבור כל כך גדול ומגוון וחשוב – שהמועמד שהם יתמכו בו - לא ינצח, זה כל הסיפור. זו כל התורה על רגל אחת. אבל אין לנו רוח הקודש, זה קשה, אנחנו סופרים ובודקים, ובעזרת ה' נגיע לזה עם קצת סבלנות".

בהמשך דבריו אמר דרעי כי "בחמש השנים האחרונות אם אני רוצה לסכם את מה שעשו חבריי בעיריית ירושלים, עשינו דברים אדירים - אבל בראש ובראשונה פעלנו למען החינוך. אישרנו הלוואה של מיליארד שקל שתתן מענה לכיתות לימוד ולצרכי החינוך, דברים שתקציב המדינה לא נתן להם מענה".

כמו"כ, הוא התייחס לשמועות על יו"ר סיעת ש"ס הירושלמית: "אני רוצה להפריך את השמועות, נבחרת טובה לא מחליפים. הנבחרת בראשות צביקה כהן תמשיך להוביל עם החברים שעושים עבודה נפלאה, היעד שלנו להכניס חברים חדשים. ש"ס היא הבית של כל הספרדים בירושלים. נגיע לכל השכונות, ראיתי שיש לכם תוכנית אסטרטגית מוכנה, שרי אלפים ושרי מאות. נגיע לכולם ונגדיל את הכוח".

אריה דרעי ירושלים ש"ס משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד