י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרב במועצה מתלהט

תושבי טלז-סטון נגד רביץ: "זרים מבחוץ"

בצעד המעלה לשלב נוסף את הקרב על השליטה במועצה החרדית הסמוכה לירושלים, שיגרו תושבים בטלז-סטון מכתב ליו"ר 'דגל התורה', בו הם דורשים להימנע מהתכנית ''להצניח' ביישוב נציג מביתר עילית

תושבי טלז-סטון נגד רביץ: "זרים מבחוץ"
גפני ויצחק רביץ בפגישתם

פרסום ראשון: מחריף הקרב על ראשות מועצת טלז-סטון. בעקבות הדיווחים על כך שבכוונת 'דגל התורה' להעמיד את סגן ראש העיר ביתר היוצא, יצחק רביץ, כמועמד הסיעה לראשות מועצת קרית יערים-טלז-סטון - שיגרו תושבי המועצה מכתב זועם ליו"ר 'דגל' חה"כ משה גפני, בדרישה שלא למנות לתפקיד אדם שאינו מתגורר כיום במקום.

במכתב נטען כי: "היות ובתקופה הקרובה יתקיימו בחירות לעיריות ולמועצות בארצנו הקדושה, ברצוננו להוקיר בברכה ולהודות לראש המועצה הוותיק, האי גברא רבא יקירא הרב אברהם רוזנטל הי"ו, אשר במסירות נפלאה העמיד עיר על תילה, וידיו רב לו בהעמדת הדת על תילה בעירנו הקדושה, בביסוס ובהרחבת מוסדות התורה, בסיוע יוצא דופן עבור הכלל והפרט".

לדבריהם: "בימים האחרונים ישנה חרושת שמועות בדבר הצבת מועמדים שונים לראשות מועצת טלז-סטון, כשבין השאר ישנם דיבורים על הצנחת מועמדים שאינם תושבי עירנו ע"י גורמים (יזמים) שאינם תושבי העיר". כזכור, בין השמות עלה שמו של רביץ, מי ששימש עד לא מזמן כיו"ר 'דגל התורה' בעיר ביתר והובס בבחירות פנימיות על ידי דודי זלץ.

התושבים פונים לליבו של גפני וכותבים: "מבלי לפגוע בכישוריו וביכולתו של מאן דהוא, איש ציבור כזה או אחר, כתושבים המזוהים עם מפלגת 'דגל התורה' מיום היווסדה ועד עתה, וביתנו היחיד הוא 'דגל התורה', ברצוננו להשמיע ולומר את אשר על ליבנו. ישנם בעירנו אנשים טובים ונפלאים, אשר ידיהם מלאות בעשיה ציבורית נרחבת".

"נפשנו בשאלתנו, כי אותם עסקנים קדושים הם אלו שינהלו את עירנו ואין שום צורך או סיבה להנחית עלינו אנשים זרים מבחוץ", הם כותבים, ומוסיפים: "אך אין ספק שאדם המגיע מתוך הציבור ומכיר את צרכי התושבים וצרכי המוסדות בעיר, הוא אשר ינהל ביד רמה ומקצועית את המועצה, וזו טובת עירנו".

בדגל התורה הגיבו לפרסום ב'בחדרי חרדים' ואמרו כי: "ראש עיר לא נבחן על פי מקום מגוריו בעבר, אלא על פי כישוריו. ישנם ראשי ערים וסגני ראשי ערים מוצלחים שבאו מערים אחרות".

כזכור, 'בחדרי חרדים' דווח כי רבו של הישוב, הגר"מ שולמן, הביע את הסכמתו על מועמדותו של יצחק רביץ לראשות המועצה, כאשר לא ברור האם הדבר ייצא אל הפועל, בעקבות התנגדות מצדם של בכירי המפלגה. ל'בחדרי חרדים' נודע גם כי היום מתעתד חה"כ גפני להיפגש עם ראש המועצה הנוכחי, במשרדי 'דגל התורה' בבני ברק.

יצחק רביץ משה גפני טלזסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד