י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חברת הדרן משיקה שירות חדש: V.I.P. עד הבית

חברת "הדרן" המובילה את פתרונות האבטחה הטובים בעולם לסמארטפון כשר משיקה שירות חדש V.I.P, במסגרתו מגיע נציג 'הדרן' עם פלאפון מוגן כשר למקום העבודה או לבית הלקוח להדרכה והתקנה ראשונית של המכשיר

חברת הדרן משיקה שירות חדש: V.I.P. עד הבית
צילום: פיקסביי

החברה שחרתה על דגלה מדיניות של שירות וזמינות, פתחה שירות מיוחד לאלו שמבקשים לעבור לפלאפון מוגן כשר, אינך צריך להגיע למשרדי החברה על מנת לעבור ל סמארטפון מוגן, אלא החברה באה אליך. נציג החברה מגיע אליך ומסייע לך בהפעלת המכשיר ובהדרכה ראשונית.

הדרן: טכנולוגיה מתקדמת

אם אתה מחפש פלאפון מאושר או פלאפון מוגן כשר וסמארטפון כשר ע"י ועדת הרבנים ל"הדרן" מגוון עצום של מכשירים מאושרים וכשרים המעניקים לך את האפשרות להתחבר לכל מה שאתה צריך, ללא חשש מחשיפה לתכנים לא ראויים. הפתרונות של הדרן מותאמים עבור כל שומר מצוות לצרכי פרנסה, באמצעות מכשירי סמארטפון מוגן או טאבלטים מותאמים הכוללים מייל, וויז ואפליקציות רלבנטיות ומסוננות. התאמה מלאה ניתנת לכל משתמש, על מנת לאפשר לו שימוש בטוח ללא צורך בטכנולוגיה שאיננה מסוננת כנדרש. והכל בהכשר ובהשגחה הצמודה של בית דין צדק ב"ב.

מערכת ההגנה הייחודית של 'הדרן' מאפשרת שליטה מוחלטת בכל יישומי הסמארטפון המוגן ברזולוציה גבוהה ובמקסימום בטיחות. בחברה פועלים מפתחים מקצועיים המתמחים בהתאמת תוכנות ויישומים למערכת ההגנה 'הדרן' באמצעות פטנט טכנולוגי ייחודי שפותח למערכת ההפעלה Android של מכשירי התקשורת הנבחרים, פטנט המשמש כמערכת הגנה פנימית בליבת מכשיר הפלאפון המאושר עצמו ללא כל תלות בשרתים חיצוניים.

הדרן: חווית שימוש ברמה מקסימלית

מערכת ההגנה האיכותית 'הדרן' פועלת בליבת המכשיר ולא בתעבורת הנתונים, ולכן כלל אינה פוגעת במהירות הגלישה ובביצועי הסמארטפון המוגן. המערכת מעניקה חווית שימוש אולטימטיבית ברמה פונקציונאלית מקסימלית ללא תקלות עיכובים או ניתוקים, ומאפשרת לכל משתמש להפיק את מלוא הפוטנציאל מכל מכשיר, לנהל ולבצע תהליכים ממוחשבים במקביל לשימוש טלפוני ולעבודה שוטפת וזורמת החוסכת ללקוח זמן רב ומובילה לתפוקה אפקטיבית ומתוקתקת במינימום מאמץ.

המכשירים השמורים של הדרן, מהווים פתרון מצוין למי שמחפש סמארטפון מוגן. מערכות ההגנה של 'הדרן' נבדקו ואושרו לקבלת אחריות מלאה במעבדות היבואן הרשמי בישראל של חברת סמסונג העולמית ובמעבדות הסייבר המתקדמות בארץ, והוגדרו כאיכותיים, מהירים, נוחים לשימוש, וזהים לחלוטין למכשירים לא מוגנים בפרמטרים של ביצועים וזמן תגובה. בנוסף נמצאו המכשירים מאובטחים ומוגנים ב 100% ללא אפשרות פריצה חיצונית או פנימית למכשיר פלאפון מאושר ועל כן זכתה 'הדרן' למצב את עצמה כחברה המובילה לפתרונות לפלאפון מוגן כשר.

הדרן: הגנה של 360 מעלות

במקביל למערכות ההגנה שיושבות על הסמארטפון והופכות אותו לפלאפון מוגן כשר עם אפליקציות כשרות, פיתחה החברה גם סים שמור בפיתוח ייחודי, המונע מקרים בהם עלול המשתמש לנסות להכניס את הסים לתוך מכשיר שאינו בטוח כנדרש, ולהיחשף לתוכן בעייתי. כמובן שאם אין בהישג יד מכשיר פתוח ללא מערכת הגנה, החשש הוא נמוך. אך מאחר ורבים אינם רוצים שיהיה מקום למכשלה תחת ידם, כאשר אין להם או לבני משפחתם סמארטפון כשר ועדת הרבנים, הסים השמור מבית הדרן מבטיח הגנה של 360 מעלות.

אם אתה צריך מייל לעבודה, וויז לדרכים או אפליקציות שונות, לבנק, קבצי אקסל או וורד וכן הלאה, ואתה לא רוצה את כל השאר, הדרן היא הכתובת עבורך לרכישת סמארטפון מוגן. אצלנו תתחבר רק למה שאתה צריך, עם המכשירים הטובים בעולם ועם מערכות ההגנה המתקדמות בעולם, המעניקות לך ולמשפחתך הגנה של 100% מפריצה או עקיפה. והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד ובפערים של מאות שקלים ממחירי המחירון הרגילים של חברת סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג בארץ, ובלי לוותר על שירות איכותי, זמין ומיידי.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-3952825 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד