י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרסום ראשון

במקום ש"ס: 'אגודת ישראל' תתאחד עם 'יחד'

איחוד פוליטי ראשון בין 'אגודת ישראל' לסיעת 'יחד': לאחר שש"ס הודיעה על ריצה עצמאית, תחבור הסיעה הדתית המאוחדת בתל אביב לסיעת 'יחד' המקומית. וגם: מגעים מתקדמים על איחוד הרשימות בערד | כל הפרטים בפרסום ראשון

במקום ש"ס: 'אגודת ישראל' תתאחד עם 'יחד'
אברהם מנלה ונציג יחד בביוף בתל אביב צילום: מתוך פיסבוק

לאחר שראשי ש"ס תל אביב הודיעו כי הם מתפלגים מהרשימה המאוחדת למועצת העיר תל אביב ומתמודדים בנפרד כדי למקסם את כוחם, חוברת 'אגודת ישראל' לרשימת יחד שהוקמה בעיר.

על פי הסיכום, יו"ר 'יחד' בתל אביב, בנימין בביוף, יוצב בשלישיה הפותחת של המפלגה המאוחדת, המורכבת מ'דגל התורה', הסיעה המרכזית, 'הבית היהודי' וכעת גם 'יחד' - שתוכנס במקום ש"ס.

הדברים, שכבר נסגרו באופן עקרוני, יבואו במהלך הימים הקרובים לסיכום סופי, כאשר ההסכם יובא בפני רבה של תנועת 'יחד', הגר"מ מזוז, שיאשר את המהלך ויוציאו אל הפועל.

הרשימה תתמודד מול רשימת ש"ס, שכאמור הודיעה על פילוג מהרשימה המאוחדת ואף הודיעה כי תציב מועמד מטעמה לראשות העיר. כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', יתמודד נתן אלנתן מטעם ש"ס לרה"ע תל אביב.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בימים אלו מקיימים נציגי גור בערד גם מגעים מתקדמים עם סיעת 'יחד', על אפשרות שבה נציג הספרדים בעיר ויו"ר הרשימה החרדית בערד, משה קווס, יתמודד כנציג 'יחד' למועצה.

 

תל אביב אגודה אגודת ישראל יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד