י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרב על ראשות המועצה

רוזנטל מגיב: "אני לא בעד להביא מועמד שלא מכיר את המקום"

על רקע הדיווחים על אודות אופציה שיצחק רביץ יוצנח מביתר אל ראשות מועצת קרית יערים-טלזסטון, ראש המועצה המכהן מבהיר: "דעתי האישית היא שאדם שלא הצליח במקום שלו, כדי לחלק כיבודים שולחים אותו למקום אחר וזה לא טוב"

רוזנטל מגיב: "אני לא בעד להביא מועמד שלא מכיר את המקום"
ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל צילום: פנחס עמנואל

ראש מועצת קריית יערים טלסטון מתייחס לראשונה, לכוונת בכירי 'דגל התורה', להצניח מועמד לראשות המועצה, כאשר השם המוביל הוא יצחק רביץ ומצהיר כי הוא ממשיך בעשייה ומתכונן לקראת הבחירות המתקרבות.

בראיון שהעניק למהדורה המרכזית של 'קול ברמה', אמר ראש המועצה אברהם רוזנטל כי "אנחנו יוצאים לדרך לבחירות, אני מתואם עם דגל התורה, מתואם ומוסכם. אני חוזר כעת מישיבה עם הרב גפני והצמרת ובגלל זה אמרתי שיוצאים לדרך לעבודה ולמלאכה".

לדברי רוזנטל שנועד אתמול עם חה"כ גפני, שהצהיר כי הוא מועמדה של 'דגל' גם בבחירות הקרובות, לדבריו, "אין לי מושג מהיכן יצאו השמועות אני לא מפיץ שמועות. אני תושב המקום כארבעים שנה ואחד מהוותיקים ואם מדברים עלי, אני שומע וזה פשוט עבר מעלי. הסיכום היה שאנחנו מייצגים את דגל התורה".

רוזנטל הוסיף כי, "נכון לעכשיו לפני כמה שעות שישבתי במשרדי דגל התורה בבני ברק סיכמנו שנהיה בקשר בימים הקרובים להכין ולהרכיב את הרשימה ותכנית פעולה כל מה שצריך להכין בבחינת מה שטרחת בערב שבת, תאכל בשבת. המחשבה שלי היום להמשיך בעשייה, יש המון מה לעשות, הרחבת היישוב להביא יותר זוגות צעירים ומשפחות, פתרונות דיור, תעסוקה, כוללים ובתי כנסת".

ראש המועצה הוותיק מסרב לגלות סימני פרישה ואומר "המלאכה עדיין באמצע. כל עוד שיש מוטיבציה וכח ואנשים רוצים אותי. אם בבחירות ירוצו עוד אנשי הקריה ויגידו לי די מספיק לך לנוח, אני לא אלחם על זה. כי היום אני והמפלגה חושבים יחד עם רבני ומנהיגי המקום שצריך להמשיך כי היה טוב. אפשר בקדנציה הזאת מדברים להכניס כוחות צעירים ולהכשיר אותם".

בנוסף התייחס רוזנטל ליצחק רביץ ששמו עולה כמועמד אפשרי להחליפו בתפקיד, "הוא יהודי נחמד, יהודי ששירת בביתר תקופה כחבר מועצה ואולי יש לו ניסיון מהבית. לא נפגשנו רק דיברנו בטלפון. אולי באמת אפגש איתו ונדבר אולי על פוליטיקה, בישול, דברי תורה כמובן".

רוזנטל תקף את בכירי 'דגל התורה' על כוונתם להצניח מועמדים באלעד ובטלזסטון, "להביא מישהו מבחוץ, מוכשר ככל שיהיה, להעמיד אותו בראש המערכת שהוא לא מכיר את היישוב, את האנשים, את הצרכים - אני לא בעד". לדבריו, "אני בדעה שצריך להביא אדם פחות מוכשר אבל שמכיר את המקום ויודע מה צריך - דעתי האישית היא שאדם שלא הצליח במקום שלו, כדי לחלק כיבודים שולחים אותו למקום אחר וזה לא טוב".

טלזסטון אברהם רוזנטל דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד