י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
החוגגים ניצבו משתאים

בחתונה • רה"י הודיע לחתן: אתה ר"מ בישיבה

שמחת הישיבה החסידית הרקיעה שחקים: הבחור יצחק הוס בן ה-30 התחתן בשעה טובה ומונה לר"מ בעיצומה של החתונה 

בחתונה • רה"י הודיע לחתן: אתה ר"מ בישיבה
שבע ברכות בישיבת טשערנאביל צילום: באדיבות המצלם

מאות תלמידי ישיבת טשערנאביל בבני ברק חגגו בשבוע האחרון כמו שלא חגגו אף פעם: תלמיד הישיבה הרב יצחק הוס, התחתן עם הכלה, נכדת האדמו"רים מגארליץ וטשאבע ואב"ד עכו.

מדובר בבחור המבוגר ביותר בישיבה, הרב יצחק הוס, בן ה-30, אשר משמש כמשיב בישיבה מזה כמה שנים. 

החתונה הגדולה נערכה באולמי גוטניק בירושלים, כשאוטובוסים יצאו מהישיבה בבני ברק, לאחר הוראתו של ראש הישיבה, הגאון רבי יונה רכניצר, שכל התלמידים ישתתפו.

בחתונה אכן השתתפו תלמידי הישיבה וכן כ-12 שיעורים של בוגרי הישיבה, כל רבני צוות הישיבה, וכן בני וחתני האדמו"ר מטשערנאביל. 

באמצע הריקודים ביקש ראש הישיבה הרב רכניצר לערוך מעמד 'לחיים', עם החתן ורבני הישיבה. ראש הישיבה נשא דברי ברכה, והכריז שהייתה לנו זכייה, שהחתן שימש כר"מ בישיבה עד לחתונתו, וכעת אנו מכריזים וממנים אותו, שהחתן יגיע וימשיך גם כן לאחר חתונתו להמשיך בהרבצת התורה בישיבה, ולכהן כמגיד שיעור בישיבה.

ביום חמישי נערכה שמחת שבע ברכות, שאורגנה ע"י הנהלת הישיבה לכבודו של החתן. בסעודת המצווה נשאו דברי ברכה: ראש הישיבה הגאון רבי יונה רכניצר, המשגיח הרוחני הגאון רבי חיים משה לוי, בשם בוגרי ותלמידי הישיבה נשא הרה"ג רבי חיים מרדכי הלפרין נכד האדמו"ר מטשערנוביל, ובמשך שעות ארוכות נערכה ריקודים בהיכל הישיבה, בראשות צוות הישיבה תלמידי ובוגרי הישיבה. 

חבריו של החתן מספרים כי החתן ר' יצחק הצליח להפוך לאחד הרמי"ם והמשפיעים הדומיננטיים והחזקים בישיבה, שמשוחח עם בחורים שיחות אישיות. עובדה זו הודגשה גם על ידי רבני הישיבה, בשמחת השבע ברכות, לצד יגיעת וידיעת התורה, את ההשפעה והאצילות שהחתן הצליח להקרין לתלמידים.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד משמחת השבע ברכות >>

ישיבה טשערנוביל שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד