ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הכרת הטוב

הילדים הביאו 'טיפים' למדריכים - הכסף נעלם

כהכרת הטוב על הקעמפ המוצלח, שלחו ההורים עם הילדים סכומי כסף, בכדי להעניק אותם למנהלי ומחנכי הת"ת, אלא שהילדים גילו כי כל הכסף נעלם מהתיקים שלהם | בלית ברירה ההורים עירבו את ההלת הת"ת שבדקה במצלמות האבטחה ועלתה על זהות הגנב

הילדים הביאו 'טיפים' למדריכים - הכסף נעלם
מעצר גנב בקעמפ מונקאטש צילום: ארגון חברים מונסי

ילדי תלמוד תורה של חסידות מונקאטש במונסי, הביאו היום (רביעי) למדריכים שלהם סכום כסף, כהכרת הטוב על הקעמפ המוצלח שהנהלת הת"ת אירגנה עבורם, הילדים הכניסו את הכסף לתיקים שלהם, ובסיום הקעמפ כשרצו להעניק את הכסף למדריכים ולמנהלים, הם גילו שהכסף נעלם. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כשהגיעו הביתה הם סיפרו להוריהם כי הכסף נעלם, ההורים וידאו שהילדים אכן הכניסו את הכסף לתוך התיקים, וכשהבינו שהכסף נגנב, הם פנו להנהלת הת"ת. ההנהלה בדקה במצלמות האבטחה וגילתה כי גוי שעובד בקעמפ מרוקן את הכסף מתיקי הילדים.

למחרת כשהגוי הגיע לעבוד כרגיל, הם בדקו שוב במצלמות כדי לוודא שהוא אכן הגנב, ופנו אליו בשאלה "איפה הכסף". הוא החל לברוח מהמקום, בינתיים ארגון 'חברים' של מונסי שלח מתנדבים לחפש אותו, והוא התגלה מסתתר בבודקה באזור, המתנדבים סגרו עליו והמתינו עד לבוא השוטרים, יצוין כי מאחר והגנב הינו אך בן 15, אין ממש מה לעשות איתו כי הוא מוגדר קטין.

מ. ש. אפטר תושב ניו יורק, מספר ל'בחדרי חרדים', "זה קעמפ שהילדים חוזרים כל יום הביתה, והילדים ביום האחרון הביאו 'טיפים' מההורים למדריכים, והגוי גנב מהרבה תיקים כסף, לא יודעים בדיוק כמה כסף, כי אין רישום של הכסף, כל ילד הביא כמה שההורים נתנו".

מעצר הגנב הקטין. צילום: ארגון 'חברים' מונסי

 

קעמפ מונקאטש גניבה הכרת הטוב ארגון חברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד