י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לא שם לב: האופה שקיבל 42 דוחות נהיגה

היימו וולנר הוא אופה אוסטרי שהצליח לעשות את הכמעט בלתי יאמן ולקבל 42 דו"חות על נהיגה במהירות מופרזת

לא שם לב: האופה שקיבל 42 דוחות נהיגה

היימו וולנר הוא אופה אוסטרי שמסיים את עבודתו מדי יום בשעה 3 לפנות בוקר. את דרכו חזרה הביתה הוא עשה בכבישים הריקים של הלילה והמהירות אליה הוא הגיע עוברת מטבע הדברים את המהירות המותרת.

הבעיה היא שוולנר לא ידע שהכביש בו הוא נוסע מרושת במצלמות אינפרא אדום שלא שולחות הבזקים וכך מדי לילה, במשך 42 לילות ברציפות, צולם וולנר כשהוא עובר על החוק. את הדו"ח הראשון שלו על נסיעה במהירות גבוהה מדי קיבל וולנר כשלושה חודשים לאחר שהחל לעבוד במאפיה.

לאחר שקיבל את הדו"ח הראשון, הבין קלנר כי מצלמת מהירות תפסה אותו על חם ועל כן הוא עתיד לקבל דוחות רבים נוספים: "חשבתי שבטח יש עוד שאמורים להגיד וזה הולך להיות יקר", הוא אמר בראיון שפורסם באתר ה-BBC.

וולנר טען כי בשל החושך ברחוב, הוא לא שם לב למצלמה שהוצבה בסמוך לבית ספר. כשקיבל את הדו"חות החליט שלא לערער והוא שילם את כולם למרות הסכום הגבוה יחסית מכיוון שהבין שלא יוכל לערער על כל הדוחות בבת אחת וערעור על כל דו"ח בנפרד היה עולה לו בזמן וכסף.

למרות הנחה שקיבל מהמשטרה בסך 300 יורו, תכניתו של וולנר לנסוע לחופשה בחגים ירדה לטימיון והוא דאג להוסיף בראיון כי אשתו לא מאשימה אותו למרות ההוצאה הגדולה.

אוסטריה מהירות מופרזת קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד