י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שטף אנטישמיות בלתי פוסק

ראש ממשלת הצללים: הציונים לא מבינים הומור

יו"ר האופוזיציה הבריטי, המכהן מתוקף תפקידו זה גם כראש ממשלת הצללים בממלכה, בהתבטאות אנטישמית נוספת ברצף הארוך שלהן לאחרונה, המעורר קבס גובר בקרב היהודים המקומיים והעולמיים

ראש ממשלת הצללים: הציונים לא מבינים הומור
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס
מנהיג מפלגת ה'לייבור' הבריטית, ג'רמי קורבין האנטישמי, שנפגש עם רוצחים מהחמאס, האשים את "הציונים הבריטים" כי אין להם אירוניה בריטית - על אף שחיו בבריטניה כל חייהם. כך מפרסם 'הדיילי מייל'.
 
על פי הדיווח, הדברים הפוגעניים נאמרו ב-2013, כאשר קורבין נשא נאום בפני קצינים בריטים, בכינוס לונדוני שקידם אתר תעמולה של חמאס.
 
מנהיג העבודה אמר אז כך: "לבריטים הציונים יש בבירור שתי בעיות. האחת היא שהם לא רוצים ללמוד היסטוריה, ושנית, אחרי שחיו בארץ הזאת הרבה זמן, כנראה כל חייהם, הם גם לא מבינים אירוניה אנגלית".
 
סטפן פולארד, עורך אתר 'ג'ואיש קרוניקל' הבריטי, אמר לדיילי מייל, "זה מראה את המציאות של מה שג'רמי קורבין חושב על יהודים, הוא השתמש במילה ציונים במקום יהודים".
 
כזכור וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. מנהיג מפלגת הליייבור הבריטית ג'רמי קורבין השתתף בכנס עם מנהיג חמאס שאחראי לפיגועים עם יותר מ-100 הרוגים, כך דווח ה'דיילי טלגרף' הבריטי.
 
ג'רמי קורבין מפחיד מאד את היהודים בבריטניה, הוא וכמה מחברי הפרלמנט בהווה ולשעבר, כולל חברי מועצות מקומיות ועיריות, לא מפסיקים לספק ביטויים אנטישמיים קשים ומפחידים, בשבועות האחרונים 'נפלטו' לכמה מהם ביטויים שלא היו מביישים את היטלר ושאר כנופיית שונאי ישראל לדורותיהם.
 
בעוד היהודים חוששים בבריטניה, קורבין ממשיך לתת מתנות למתנגדים שלו כשכל שבוע הוא מעורב בסקנדל חדש, לפני מספר ימים התברר שהוא השתתף בטקס למחבלים של אולימפיאדת מינכן בו נרצחו 11 ספורטאים ישראלים, הוא הניח זר פרחים על קברם. כשנשאל על כך הוא ענה "הייתי שם אבל לא הייתי מעורב, הנחתי זר לאזרחים שנהרגו על ידי המוסד וחיל האוויר הישראלי".
 
בתחילת השבוע פרסם הטלגרף הבריטי, שקורבין האנטישמי נפגש מנהיגי חמאס ביניהם חוסאם בדראן, שהיה במשך מספר שנים מפקד הזרוע הצבאית של החמאס בשומרון, והיה מעורב בתכנונם של פיגועי התאבדות שבהם נרצחו כמאה ישראלים, הוא נלכד על ידי ישראל בשנת 2002 ונדון ל-17 שנות מאסר, אך שוחרר בשנת 2011, במסגרת ההסכם לשחרור גלעד שליט.
 
הוא הצטרף ב-2012 לכנס עם חאלד משעל, המנהיג המדיני לשעבר של חמאס, הנמצא ברשימת מסורבי כניסה לבריטניה, וד"ר עבדול עזיז עומר, שקיבל שבעה מאסרי עולם על חלקו בהכנת חגורות נפץ, שני המחבלים שוחררו שנה קודם לכן בעסקת שליט.
גרמי קורבין בריטניה מפלגת הלייבור אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד