י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כאוס בישיבה הליטאית

לאחר הדקירה: הבחורים הכו את הכתב החרדי

שעה לאחר הדקירה האכזרית שמסעירה את עולם הישיבות, אירעה תקרית אלימה נוספת בישיבה הליטאית הנחשבת, כאשר כתב חרדי שהגיע למקום הותקף פיזית על ידי הבחורים, ספג מכות ומכשירו הסלולרי נלקח ממנו ונופץ

לאחר הדקירה: הבחורים הכו את הכתב החרדי
עקיבא ווייס צילום: צילום מסך תאגיד 'כאן'

כאוס בישיבה הליטאית הנחשבת - פרסום ראשון: שעה לאחר שבחור ישיבת 'כנסת הגדולה' דקר את החברותא שלו ופצע אותו באורח קשה, הותקף במקום כתב תקשורת חרדי שהגיע לסקר את האירוע.

עקיבא ווייס, כתב 'התאגיד', הגיע לישיבה לאחר התקרית האלימה. בהגיעו למקום, כך נודע ל'בחדרי', הותקף וייס במכות על ידי הבחורים, כשמכשיר הטלפון שלו נלקח ואז מנופץ. בעקבות התקיפה, הגיש הכתב תלונה במשטרה.

אירוע התקיפה התרחש ברחוב, מחוץ לישיבה. "גנבו לו את הטלפון בכוח", סיפר ל'בחדרי' עד ראייה, לאחר שזה צילם את ניידת המשטרה במקום. "הפריע להם שהוא צילם, לא ברור למה".

"הבחורים אמרו לו, 'שווה לך למחוק, יש פה בחורים שיודעים לתת מכות'. עקיבא המשיך לצלם ואכן הותקף", סיפר העד ל'בחדרי'.

גילי שם-טוב, דוברת התאגיד 'כאן', אישרה ל'בחדרי' את הפרטים, והוסיפה כי לאחר שהוגשה תלונה במשטרה, החזירו השוטרים לעקיבא את המכשיר הנייד, כשהמסך שלו מנופץ.

כזכור, בשעות הצהרים (ראשון), נדקר תלמיד ישיבת 'כנסת הגדולה' על ידי חברו לספסל הלימודים ופונה במצב קשה לבית החולים עם שלושה פצעי דקירה, לאחר טיפול - ניכר שיפור במצבו והוא מוגדר בינוני.

מודיעין עילית עקיבא ווייס פצוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד