י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האם יקצר?

החסיד שהעניק לבתו תשעה שמות, ל'בחדרי': "מה שהרבי יגיד אעשה"

אברך חסיד באבוב הפך למפורסם ביום בהיר והכל בגלל שהעניק לבתו שנולדה לו במזל טוב, תשעה שמות. לאחר שהוא הפך ללעג וקלס, נפוצו שמועות כי עלה שוב לתורה וקיצר את שמה לשלושה שמות בלבד. הערב הוא שוחח עם 'בחדרי חרדים' והכחיש את הדיווחים 

חסידות באבוב בבורו פארק
חסידות באבוב בבורו פארק

האבא שנתן תשעה שמות לבתו שנולדה במזל טוב לפני כשבועיים, מתראיין ל'בחדרי חרדים' ואומר: "בינתיים כל תשעת השמות יישארו עד שאקבל הוראה אחרת מהרבי". 

הגימיק של תשעת השמות שכבש את כל הרשתות החברתיות, הביא גם לדיווחים כי האב עלה ביום שני האחרון לתורה ונתן רק שלושה שמות. היו גם שמועות כי השבת יעלה לתורה שוב וייתן שם אחד. 

בראיון ל'בחדרי חרדים' היישר מארה"ב, מכחיש האב הרב יוסף יהושע פאלגער, חסיד באבוב, תושב שכונת בורו פארק בברוקלין את השמועות ואומר: "כל מה שאומרים עלי זה הכל שמועות אין לי אחריות לכך, כל השמות נשארו כמו שנתתי בפעם הראשונה". 

"הסיבה שנתתי כל כך הרבה שמות זה בכדי לרצות את המשפחות משני הצדדים, הסבתות וכל הדודות, זה עניין פרטי שלי, לא מבין מדוע עשו מזה סיפור גדול". 

לעת עתה הוא אומר כי עשה רק קידוש אחד ועלה לתורה רק פעם אחת, לגבי העתיד הוא אומר, "אכנס לרבי מבאבוב ומה שהרבי יורה לי לעשות זה מה שאעשה". 

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, על אודות אברך חסיד באבוב, שהעניק לבתו שנולדה לו במזל טוב, לא פחות מתשעה שמות ואלו הן: לאה, הינדא, צירל, מלכה, עטיא, שיינא, חנה, חוה, וטויבא. 

דבר שעורר תמיהה בקרב הציבור והפך לשיח רב בבתי הכנסת וברשתות החברתיות.

שמות חסידות באבוב קידוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד