י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בנאום בפני מעריציו

נסראללה: 44,000 חיילים ראו השנה פסיכיאטר

מזכ"ל חיזבאללה ממשיך להתרברב מהבונקר בלבנון ולגלג על צבא ההגנה לישראל, "אין יותר מוטיבציה אצל חיילי צה"ל להיות לוחמים", אמר בין היתר בנאום שנשא ושודר בכלי התקשורת הלבנונים

נסראללה: 44,000 חיילים ראו השנה פסיכיאטר
רויטרס

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם אתמול (ראשון) בלבנון ותקף את ישראל. "היכולת של צה"ל התפתחה מאד באופן משמעותי, אך צה"ל לא מסוגל להימנע מתבוסה", אמר הטרוריסט.

מזכ"ל חיזבאללה המשיך וזלזל בצבא הישראלי וטען בפני מעריציו, כי "מספרם של החיילים שפנו לקב"ן (קצין בריאות הנפש) במהלך שירותם הצבאי בשנת 2017 הגיע ל-44,000 חיילים לעומת 39,000 בשנה החולפת".

נסראללה אף מכר למאמיניו, כי "אין יותר מוטיבציה אצל חיילי צה"ל להיות לוחמים", את הדברים הוא אמר בנאום לציון יום השנה לסיום המלחמה נגד המילציות השונות שמילאו את הגבול סוריה - לבנון.

הוא המשיך וניסה במניפולציות, לפגוע בבטן הרכה של הישראלים, וטען כי "מחקרים ציוניים מוכיחים כי אחוז גבוה של חיילים מעדיפים להתגייס ליחידות עורפיות, הישראלים הצעירים לא מוכנים להקריב את חייהם".

עוד טען נסראללה, "הצעירים לא מסוגלים להתמודד עם החוסר אמון בין קצינים לחיילים זוטרים".

נסראללה התרברב כהרגלו ואמר, "אף אחד לא יכול להלחם נגדנו, וכי ישראל לא רוצה להלחם".

הוא למד מטעויות עבר ולא חתם על דבריו, "אני לא יכול להבטיח שישראל לא תצא למלחמה".

נסראללה דיבר על היכולת של צה"ל, ואמר כי "הצבא הציוני שידרג את היכולות שלו מאז שנת 2006, אבל רוח התבוסה של חיילי צה"ל נשארה".

בנוסף הוא טען בנאומו, כי ארה"ב מתכננת מתקפה כימית מבוימת, בכדי להצדיק תקיפה נוספת בסוריה, עוד טען כי טראמפ, נתניהו ומוחמד בן סלמאן (נסיך סעודיה) הם חוט משולש שאולי יקרע, "אם טראמפ יודח, ותיקי נתניהו בחקירות ייפתחו, מוחמד בן סלמאן הנסיך הסעודי לא ידע לאן ללכת".

חסן נסראללה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד