י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עשרות שוטרים וכבאים הובהלו לפרלמנט

המחוקק היהודי קיבל מכתב עם אבקה לבנה

עשרות שוטרים וכבאים הובהלו היום לבניין הפרלמנט הצרפתי, לאחר שמחוקק יהודי שומר מצוות קיבל שם מכתב ובו אבקה לבנה מסתורית ונאצות קשות. חבר הפרלמנט ל'בחדרי': אני כבר רגיל לזה

המחוקק היהודי קיבל מכתב עם אבקה לבנה
מעטפה עם אבקה שנשלחה לחבר הפרלמנט היהודי בצרפת מאיר חביב צילום: המצלם

מאיר חביב, פוליטיקאי יהודי צרפתי שומר תורה ומצוות, שמכהן בפרלמנט הצרפתי מאז יוני 2013, קיבל בתוככי בניין הפרלמנט בבירת המדינה פריז מכתב ובו אבקה לבנה.

צילום של המכתב, בשפה הצרפתית, שהגיע לידי 'בחדרי', מעלה כי נכתבו בו ביטויים קשים וקללות ואיומים על חייו: "חזיר יהודי, אתה תמות ואנחנו נפגע בך". במכתב נכתבו גם קללות נוספות.

חביב כתב כי 40 כבאים ו-20 שוטרים הגיעו למקום, ואז האבקה התבררה כלא מסוכנת. המשטרה חוקרת את האיומים על חייו.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומר חביב: "היום בבוקר העוזר הפרלמנטרי שלי פתח את המכתב, הוא מיד הזעיק את האבטחה, הם סגרו את האגף שבו המשרד שלי למשך שעה, וביצעו בדיקות לגבי האבקה, האבקה התבררה כלא מסוכנת".

לשאלה האם הוא חושש לחייו, ענה חביב: "אני רגיל לזה, זה לא חדש, יש פה קבוצות פרו פלסטיניות וג'יהאדיסטים, שלא אוהבים את מה שאני עושה ומייצג, והם מאיימים עלי בדרכים שונות".

לגבי האבטחה עליו אומר חביב, "יש לי אבטחה עלי באופן קבוע, לא תוגברה האבטחה לאחר המכתב, הפרלמנט הצרפתי יגיש תלונה למשטרה, הם כבר חוקרים מקרים אחרים לגבי".

אבקה לבנה פרלמנט צרפתי מאיר חביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד