י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

למרות המאמצים ב'דגל' להדיחו - הרבי תומך ביונה יהב: "אנחנו מכירים לכם טובה"

חיבוק חרדי נוסף ליונה יהב, על אפם ועל חמתם של 'דגל התורה' | במשך כרבע שעה נועד יהב עם האדמו"ר מצאנז, שהודיע על תמיכה בו לקדנציה נוספת: "אנחנו תומכים בכם" | 'בחדרי חרדים' עם פרסום ראשון מדבריו של הרבי

למרות המאמצים ב'דגל' להדיחו - הרבי תומך ביונה יהב: "אנחנו מכירים לכם טובה"
יונה יהב אצל מרן האדמו"ר מצאנז

פרסום ראשןן: ראש עיריית חיפה יונה יהב ממשיך בימים אלו את משא הבחירות שלו, כאשר הוא שם דגש מיוחד על הציבור החרדי, בימים אלו, טרום הימים הנוראים נפגש יהב עם רבנים ואדמו"רים, להם יש השפעה על קהל המצביעים החרדי בחיפה במטרה לשבות את ליבם ולזכות בתמיכתם בו.

אמש (שני) נכנס יונה יהב אל האדמו"ר מצאנז, שהגיע לעיר חיפה, בכדי לקבל את קהל עדתו לעצה ולברכה לקראת הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה. 

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע עיקרי הדברים שנאמרו בשיחה בין ראש העיר המפא"יניק לאדמו"ר, שארכה כרבע שעה ובמהלכה הביע האדמו"ר תמיכה ביהב לקדנציה נוספת. לדברי האדמו"ר, "אני שומע ומעודכן כל הזמן מעסקני המוסדות שלנו בחיפה על העזרה והסיוע שלכם".

האדמו"ר הוסיף ואמר כי, "אצלנו ביהדות אחד הדברים החשובים ביותר זה "הכרת הטוב" ואנחנו מכירים לכם טובה, ברור שבכל מה שקשור אלינו ולקהילה שלנו אנחנו תומכים בכם, אנחנו תמיד מכירים טובה לכל ראשי הערים שמסייעים לציבור החרדי ולאידישקייט ואף פעם לא הפסדנו מזה".

הרבי מצאנז הוסיף ובירך את יהב, "שה' יעזור ויהיה מאה אחוז של הצלחה, תזכו להמשיך לעזור ולסייע עוד רבות בשנים ולעשות למען האידישקייט ושתהיה לנו שנה טובה ומבורכת". כך ממה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

בצל התמיכה הזו ולקראת התמיכה הצפויה של רבנים ופוליטיקאים נוספים של 'אגודה', בראש העיר יונה יהב, פרסם 'בחדרי חרדים' תיעוד של חבר הכנסת אורי מקלב, תוקף את בכירי 'אגודה' וקורא להם להתאחד במאבקם להחליף את יהב, לדברי מקלב, "אי אפשר שלא להתייחס, כשרואים את מערכת ההתנכלות שרואים שהייתה כאן בעיר הזו".

 מקלב הוסיף וציין: "הנושא הזה הוא לא פוליטיקה. אני לא רוצה להתייחס להחלטות של אחרים (ליצמן. א.ק.) אבל אני חושב שהציבור מאוחד בעניין הזה. וכל מי שגר בחיפה יודע את זה. אנחנו עושים את זה (פועלים להדיח את יהב א.ק.), בגיבוי מלא, כצורך - כי אין אפשרות אחרת".

"אני חושב שזה לא דבר שנתון לוויכוח שהעידן הזה חלף מעולם" הבהיר, "כי מי שמתנכל לכל הציבורים באכזריות כזו, הוא צריך להיות אטום בעוד דברים אחרים. לכן הציבור באופן כללי חושב שאחרי הרבה שנים, אדם צריך להחליט לבד כמה שנים הוא צריך לכהן בתפקיד ומתי לסיים את הקריירה הפוליטית שלו, מי שנשאר זה מראה על חוסר שיקול דעת, יש היום צעירים ואחרים", סיכם מקלב.

יונה יהב האדמו"ר מצאנז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד