י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"יהודי גאה"

השר שיבח את הזמר על שמירת השבת והקהל הריע • צפו

במופע שהתקיים אמש במימון משרד הפריפריה, הזמין השר דרעי את הזמר הישראלי המצליח ביותר בתעשייה בשנה האחרונה, לא לפני שהרעיף עליו דברי שבח על כך שהוא שומר שבת ובזכות זה הוא רואה הצלחה בפרנסתו | 'בחדרי' עם תיעוד מדברי השר

השר שיבח את הזמר על שמירת השבת והקהל הריע • צפו
השר דרעי עם הזמר עומר אדם צילום: יח"צ

הזמר הישראלי המצליח עומר אדם, שהתקרב בשנים האחרונות לדת והינו שומר שבת, הופיע אמש (שני) בפני אלפים ממעריציו בשדרות, באירוע מטעם משרד הנגב והגליל.

יו"ר ש"ס ושר הפריפריה אריה דרעי, עלה לבמה לשאת דברי ברכה בפני המשתתפים לקראת השנה הבאה עלינו לטובה, ובתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה השר מזמין בסיום דבריו את כוכב הזמר הישראלי, תוך שהוא משבח אותו על היותו שומר שבת: "אני רוצה להזמין לבמה את הזמר עומר אדם, להודות לו ולברך אותו על היותו יהודי גאה שלא מופיע בשבת! והוא מצליח בזכות השבת הקדושה!", אמר השר והקהל שאג והריע.

אדם שהתקרב לאחרונה לדת והחל לשמור שבת, סירב להופיע השנה ב'פסטיגל חנוכה', שהיה אמור להתקיים ביום שבת, גם בעבור כל סכום שהוצע לו, בעקבות ההתעקשות שלו, הפסטיגל לא התקיים בשבת ונדחה ליום ראשון, ובזכותו נמנע חילול שבת המוני.

בחודש שבט האחרון, עשה אדם שבת בבני ברק, כשהוא מגיע רגלית אל בית ידידיו איש העסקים דוד הלפרין. "אנחנו מטיילים בבני ברק ושומרים שבת. מרגיש לנו כמו ביום כיפור. גוט שאבעס", אמרו אדם וחבריו.

אחד המשתתפים ששהה עם אדם באותה שבת, סיפר ל'בחדרי חרדים', "עומר הגיע לחוות אווירה של שבת בבית חרדי, הוא התפלל את תפילות השבת במניין מצומצם שנערך במיוחד עבורו, כדי לא ליצור לחץ והתעניינות מיותרת".

ציבור המאמינים בישראל, סבור כי ללא ספק, זכות שמירת השבת - היא מקור הברכה וההצלחה המטאורית לה זוכה עומר בשנה האחרונה. כך למשל, לפני כחצי שנה נמכרו 12,000 כרטיסים להופעתו - תוך פחות מ- 15 דקות. "זה לא משהו כל כך מוכר בנוף של אמן ישראלי", אמרו אז בתעשיית המוזיקה.

עומר אדם אריה דרעי שמירת שבת הופעה שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד