י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לקראת אלבום חדש

אוהד מושקוביץ בסינגל חדש - 'כשאתם מתפללים'

ענק הזמר החסידי אוהד מושקוביץ בסינגל מתוך אלבומו החדש 'בשעה טובה', שיוצא בימים אלה לחנויות. הלחן של אלי שוואב על מילות הגמ' בברכות, והפקה מוזיקלית של אלי קליין ואיצי ברי • האזינו

אוהד מושקוביץ בסינגל חדש - 'כשאתם מתפללים'
אוהד מושקוביץ צילום: ישראל ברדוגו

גדול הזמר החסידי בעל הטון האינסופי אוהד מושקוביץ, מוציא בימים אלו את אלבומו השישי הנקרא 'בשעה טובה', ומתוכו יוצא כעת סינגל חדש, יצירה מרגשת בשם 'כשאתם מתפללים' בלחנו של היוצר האמריקאי אלי שוואב.

כשמביטים על מילות השיר המרגשות, "כשאתם מתפללים, דעו לפני מי אתם עומדים כדי שתתפללו ביראה ובכוונה. לפני מלך מלכי המלכים ואדוני האדונים." נדמה כי אין מתאימות מהן לימי חודש אלול והימים הנוראים בהם נעמוד כולנו בתפילה לפני בורא עולם.

"כמידי שנה, לקראת הימים הנוראים אני יוצא לארה"ב שם אני משמש כבעל תפילה בקהילה בסאן דייגו." מספר אוהד מושקוביץ, "המילים המיוחדות בשיר שמדברות בדיוק על הרגעים אותם אני חווה, נגעו בי באופן אישי והתחברתי לשיר מיד. אני בטוח שכל מי שמרגיש את ההתעלות בתפילות הימים הנוראים, יתחבר גם הוא לשיר המרגש".

כאמור, בימים אלו יוצא לחנויות אלבומו השישי של אוהד בהפקתם המוזיקלית של הצמד אלי קליין ואיצי ברי, שהלחינו ועיבדו חלק ניכר מהשירים, לצד אוהד עצמו שהפעם הלחין לא פחות מארבעה שירים מתוך האלבום. בין המוזיקאים הנוספים ששותפים לפרויקט, ניתן למצוא את מאסטרו ישראל לאם, גרשון פריישטט ואיציק דדיה שהפיק ווקאלית.

את האלבום ישיק אוהד בצמד מופעים מיוחד עם איציק דדיה שיתקיימו בחול המועד סוכות באולם ה-Master Theater בניו יורק.

 

אוהד מושקוביץ סינגל אלבום חדש אלי שוואב כשאתם מתפללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד