ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אחרי הסערות שעורר

הרב מזהיר: "קורבין הוא אנטישמי מסוכן"

ג'רמי קורבין ששמו עולה לאחרונה כמעט מידי יום לכותרת באופן שלילי, סופג מתקפה גם מצד רבה הראשי של בריטניה לשעבר, אשר מזהיר בראיון מפני האנטישמי המסוכן 

הרב מזהיר: "קורבין הוא אנטישמי מסוכן"
הרב הראשי יונתן סאקס צילום: באדיבות המצלם

"מנהיג מפלגת העבודה הבריטית הלייבור נותן תמיכה בגזענים, בטרוריסטים, מפיצי שנאה שרוצים להרוג יהודים, להסיר את ישראל מהמפה", אומר הרב סאקס, ומזהיר: "לאן שהוא מוביל אחרים ילכו אחריו".

הרב הראשי לשעבר של בריטניה, לורד ג'ונתן סאקס, סימן את מנהיג מפלגת העבודה ג'רמי קורבין כאנטישמי מסוכן, בראיון שפורסם אתמול (שלישי).

בביקורת קשה נגד מנהיג האופוזיציה בבריטניה, האשים הרב יונתן סאקס את קורבין, בכך שהוא נותן "תמיכה לגזענים, טרוריסטים וסוחרי שנאה, שרוצים להרוג יהודים ולהוציא את ישראל מהמפה". הרב הוסיף "זו האנטישמיות האירופית הקלאסית".

הרב אמר את הדברים, על רקע הדיווחים בבריטניה, כי קורבין נפגש בשנים האחרונות עם מנהיגי חמאס ותומכי טרור, הוא צולם כשהוא מניח זר פרחים על קברם של מתכנני הטבח במינכן בו נרצחו 11 ישראלים, הוא צולם נפגש עם אנשי חמאס שריצו עונש מאסר בישראל על חלקם בשליחת מחבלים מתאבדים, שגרמו למותם של מאות ישראלים.

קורבין מכנה את חמאס וחיזבאללה "אחים". אמר שיכיר בפלסטינים כמדינה אם יבחר לראש הממשלה, הוא התבטא בעבר ואמר כמה פעמים, שהיהודים לא נאמנים לבריטניה, הם נאמנים למדינת ישראל לפני שהם נאמנים לבריטניה עצמה.

גרמי קורבין הרב יונתן סאקס בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד