י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הסכם חמינאי-אסד לא ירתיע אותנו"

נתניהו בכור הגרעיני: "איראן מעמידה עצמה בסכנת כליה"

ברקע המתיחות בגבול הצפון מאיים ראש הממשלה על איראן ומסמן יעד שהציב בפני גורמי הבטחון • "מי שמאיים עלינו בכלייה, מעמיד עצמו בסכנה דומה", הצהיר נתניהו

נתניהו בכור הגרעיני: "איראן מעמידה עצמה בסכנת כליה"
בנימין נתניהו צילום: חן גלילי

ברקע המתיחות בגבול הצפון, מתייחס היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו למלחמת האזרחים בדמשק, ומסמן יעד שהציב בפני גורמי הביטחון, לרוקן את סוריה מנוכחות צבאית איראנית.

נתניהו הצהיר, "אנו פועלים למנוע את ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה. לא נרפה מיעד זה, כשם שלא הרפינו מן המאמץ להביא לביטולו של הסכם הגרעין הרע עם איראן, יעד שנתפס כבלתי אפשרי כשהצבתי אותו לראשונה על סדר היום הבינלאומי לפני כמה שנים", אמר.

ראש הממשלה הוסיף ותיאר את המאבק באיראן במישור המדיני והצבאי: "אנחנו נמשיך להפעיל לחצים נגד המשטר המסוכן והקיצוני באיראן", הבהיר. "רק אתמול ראינו את פירות הלחץ הזה בדבריו של נשיא איראן, שאמר שרבים בעם האיראני איבדו אמון בעתידה ובעוצמתה של איראן בגלל הסנקציות הכלכליות המתחדשות", ציין.

נתניהו התייחס בנאומו במתחם הכור הגרעיני בדימונה, להסכם בין איראן לסוריה ואמר: "צה"ל יוסיף לפעול במלוא הנחישות ובמלוא העוצמה נגד ניסיונותיה של איראן להציב כוחות ומערכות נשק מתקדמות בסוריה, ושום הסכם בין סוריה ואיראן לא ירתיע אותנו, וגם שום איום לא ירתיע אותנו. מי שמאיים עלינו בכלייה, מעמיד עצמו בסכנה דומה, ובכל מקרה הוא לא ישיג את מטרתו".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד