י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מבצעי חג ברשת חדד כסף טהור

לקראת חגיגות ראש השנה וחגי תשרי, צצה ההתלבטות הקבועה איזה מתנה ייחודית יש להביא למארחת ולבני המשפחה

מבצעי חג ברשת חדד כסף טהור
צילום: אחים חדד

הטרנד העכשווי באגף המתנות, המחליף את סט הצלחות או מגבות המטבח, הם כלי כסף טהור כמתנה מושקעת ויוקרתית, שמאחוריה עומדת הרבה כוונה.

זוג פמוטים מעוצבים מכסף טהור לאשה, קופסת אתרוג לבעל האכפתי, כוס קידוש עם חריטה לסבא או אפילו מעמד דבש מרשים מכסף למארחת. כלי הכסף האומנותיים הם כה שימושיים שכבר בערב החג הם יונחו בגאווה על גבי השולחן ויהוו אלמנט מעוצב לסטיילינג של החג.

חברת 'חדד כסף טהור' מציעה לחגים כלי כסף טהור איכותיים שיוצרו בקפידה בעבודת יד ומוצעים עם אחריות לכל החיים. לרגל החגים מוצעות לחברי מועדון הלקוחות 925Club הטבות בלעדיות וביניהן סכין מעוצבת ב-59 שקלים, סט קידוש מכסף טהור החל מ-490 ש"ח ומתנה בקנייה מעל 1000 שקלים. ההצטרפות למועדון הלקוחות היא ללא תשלום בחנויות הרשת ובאתר. 

ליין כלי הכסף כולל כלים יפים לעיצוב שולחן החג ואפילו כמתנת חג שתהווה מתנה לחיים: דבשיות מעוצבות, קופסאות אתרוג מרשימות, פמוטים וקנדלברות, גביעי קידוש עם תבליטים מסורתיים, מלחיות ופלפליות ועוד.

בנוסף, אלטרנטיבה נגישה יותר מוצעת בדמותן של דבשיות וקופסאות אתרוג המוצעות במבחר חדש ומגוון בציפוי כסף מסדרת מורשת האיכותית. כלי הכסף המרשימים יהוו מתנת חג שתשמש את המארחים היקרים לכל החיים וישוו לשולחן החג מראה מעוצב, אלגנטי ומלכותי. אם זה כמתנת חג או לעיצוב שולחן החג, הפריטים מוסיפים סטייל אוריינטלי ועתיק - הם מסוג המתנות שיעברו בירושה מדור לדור ויספרו היסטוריה משפחתית והמשכיות. 

חדד כסף טהור www.hadadbros.com
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד