י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לפני המשחק באצטדיון

הזמר החסידי ריגש את אלפי האוהדים • צפו

במשחק שהתקיים ביום רביעי האחרון בסן פרסיסקו, התייצב הזמר החסידי הצעיר במרכז כר הדשא וביצע את ההמנון הלאומי האמריקאי, לעיניהם המשתאות של האוהדים הנפעמים מקולו הנדיר • צפו

הזמר החסידי ריגש את אלפי האוהדים • צפו

הזמר החסידי הצעיר שלום למר, כבש יעד נוסף בחייו המוזיקליים, כאשר ביום רביעי האחרון הוא הוזמן לשיר את ההמנון הלאומי האמריקאי, לפני תחילת משחק ספורט בסן פרנסיסקו.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה למר עומד במרכז כר הדשא ומבצע את מילות ההמנון האמריקאי, כאשר השחקנים והקהל כולו עומדים דום בדומיה, כשבסיום, הם שורקים ומריעים לו על הביצוע.

כזכור, לפני חודשיים וחצי פורסם לראשונה בישראל - ב'בחדרי חרדים', כי נשיא "דקה גולד" גרהם פרקר, חטיבה בחברת הענק "יוניברסאל מיוזיק גרופ", צפה באקראי באחד מסרטוני היוטיוב של שולם למר, הוא נדלק מיד על קולו הנדיר של הזמר החסידי הצעיר.

פרקר שיתף את שאר המנהלים בחטיבה, והם היו נפעמים בצורה דומה, "הזמר הזה צריך להיות חתום כאן", החליט פרקר, "יש לו קול של אחד למיליון". הוא לא איבד זמן ופנה לזמר החרדי הצעיר.

זמו קצר לאחר הפגישה של הבכיר עם הזמר החסידי, נחתם החוזה, ובו סוכם כי החברה תנהג במלוא ההתחשבות והרגישות בעקרונותיו החרדיים והחסידיים של למר. כל פרט בחוזה, מבחירת שירים, מילים, מקורות מוזיקליים, הכל נעשה בהתאמה אישית כדי לא לפגוע בערכיו הדתיים של הזמר החסידי.

שלום למר המנון אמריקאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד