י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הייתי שם

לא האמנתי כשראיתי את תמונת דרעי נשרפת

כתב 'בחדרי חרדים' שנכח במחאת תושבי דרום תל אביב, כמי שתומך במאבקם, הזדעזע כמו רבים מהמעשה הנפשע ומבהיר כי היה מונע אותו, אם היה יודע שהוא מתוכנן. לדבריו, מדובר באקט ספונטני. עם זאת, הוא מקווה שהמבצעים יבינו כי ישנם קווים אדומים שלא חוצים אותם  

לא האמנתי כשראיתי את תמונת דרעי נשרפת

לא למדנו לקח מרצח רבין, לא האמנתי כשראיתי את תמונת דרעי נשרפת.

אתמול השתתפתי בהפגנה נגד מדיניות הממשלה בכל הנוגע לטיפול במסתננים שהחריבו את דרום תל אביב, הגינות בדרום העיר, הפכו למקום שילדים לא מתקרבים לשם, התושבים היהודיים אינם יוצאים לרחובות, הם חוששים שלא ישובו אל ביתם, זאת מאימת המסתננים המנהלים ביניהם קרבות, שלא פעם מסתיימות במות אחד מהם.

זעקת התושבים כואבת מאד, כשכל אחד בממשלה זורק את התיק על מישהו אחר, מי שהכי חוטף הוא השר אריה דרעי שמכהן כשר הפנים, דרעי ניסה בכמה דרכים להוציא את המסתננים, אבל תמיד ידם של ארגוני השמאל השונים גברה והצליחה לחבל בהליך הוצאתם של המסתננים אל מחוץ לגבולות ארצנו.

אתמול במהלך ההפגנה, כמה מפגינים שרפו את תמונתו של דרעי, באקט שזעזע אותי, הסתכלתי על התמונה נשרפת כשכבר לא יכולתי לעצור את השריפה, אם הייתי יודע שיש כוונה כזו, הייתי עושה הכל כדי לעצור אותה, אבל כנראה זה היה אקט פתאומי והחלטה של רגע.

צילום: אור שרון, 'החזית לשחרור דרום תל אביב'

השתתפתי כמעט בכל הפגנה שארגנו תושבי דרום תל אביב, מבין את הכעס של התושבים, אבל לא שורפים תמונות של מנהיגים, נבחרי ציבור ואישי ציבור. זה דבר פסול שראוי לכל גינוי, התאכזבתי קשות, לעולם לא שרפתי תמונה של אף אדם, שריפת תמונתו של דרעי אתמול היא חרפה ועלבון לי כתומך במאבק.

לשרוף תמונת אדם באשר הוא, זה פסול, לפני הירצחו של ראש ממשלתנו יצחק רבין ז"ל, תמונתו הועלתה באש מספר פעמים ברחובות הסוערים, המעשים הללו עלולים להכניס רעיונות לאנשים עם רקע פסיכוטי, אשר מסוגלים לנסות לפגוע באדם שתמונתו נשרפה, אני מאוכזב מאד ומתבייש שלקחתי חלק בהפגנה כזו. מקווה שהמבצעים ילמדו לקח משריפת התמונה אתמול, ויבינו שיש קווים אדומים שאותם לא חוצים.

אריה דרעי מסתננים דרום תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד