י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"חומרים חסויים שהתפזרו ברחוב"

הורי התלמידים מפגינים: "התנהלות של מאפיה"

לאחר שעיריית בני ברק פינתה את מבנה בית הספר שלהם, יצאו הבוקר הורי תלמידי החינוך המיוחד הלומדים ב'אוהל שרה' להפגין. לטענתם, העירייה כועסת כי הם פנו לתקשורת ומתנכלת להם

הורי התלמידים מפגינים: "התנהלות של מאפיה"

הורי התלמידים המיוחדים בבית הספר 'אוהל שרה' שברח' הקישון בבני ברק, החליטו שלא להיכנע למצב בו הם נמצאים והבוקר (ראשון) הם יצאו, בלווית הנהלת בית הספר, להפגין. ההורים מוחים על כך שעיריית בני ברק מתנהלת בשערורייתיות, כך לטענתם, ומונעת מילדי חינוך מיוחד שרק רוצים ללמוד, לעשות זאת.

כזכור, מבנה בית הספר 'אוהל שרה' בו לומדים תלמידי חינוך מיוחד, נלקח מהם בחלקו והועבר על ידי העירייה למוסד אחר. במבנה נשארו תלמידי בית הספר התיכון ואילו תלמידי בית הספר היסודי הועברו למבנה חדש ברחוב הקישון בעיר. ההורים מחו בתחילה על ההעברה אך השלימו עם רוע הגזרה.

מספר שבועות לאחר מכן התברר כי עיריית בני ברק מעוניינת להעביר גם את בית הספר התיכון אל המבנה החדש, רק שעל פי טענת ההורים המבנה קטן מדי, לא יכול להכיל את כלל התלמידים ולא מותאם לבית הספר התיכון. ההורים הגישו עתירה לבית המשפט, שפסק כי התלמידים צריכים ללמוד בשני מבנים ולא במבנה אחד כפי שדורשת העירייה, ובתגובה החליטה עיריית בני ברק להעביר את כלל התלמידים חזרה אל המבנה הקודם, רק שכזכור חלקו ניתן למוסד אחר ואין מקום לכלל התלמידים בחלק שנשאר.

העירייה החליטה לקבוע עובדות בשטח וביום חמישי האחרון פינתה בברוטליות עם מנופים, את החפצים השייכים ל'אוהל שרה', כולל חפצים סודיים וחסויים מהמבנה החדש. "הכל נזרק באיזה מגרש, כולל חומרים חסויים שהתפזרו ברחוב", סיפר ל'בחדרי חרדים', היועץ המקצועי של בית הספר.

הבוקר גילו התלמידים את המבנה החדש של בית הספר היסודי כשהוא נעול על מנעול ובריח. "אין לנו מקום ללמוד", אמרו גורמים בבית הספר ל'בחדרי חרדים'. "קודם כל החליטו לנעול את המבנה כדי שאנחנו לא נשתמש בו. זו התנהלות של מאפיה, באו, פינו את הציוד, זרקו אותו לרחוב ולאף אחד לא אכפת. מהעירייה לא אומרים לנו כלום, ממש כלום", הוסיף הגורם.

עד לשעת פרסום הכתבה לא התקבלה תגובת עיריית בני ברק.

אהל שרה פינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד