י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון התאונה בתאילנד

תיאור מצמרר: "אופנוען שיכור פגע בהם. קרה אסון"

במקום לחנוך את בית הספר אותו היא מנהלת, נאלצת היום רבקי קלרמן ללוות את בנה, שנהרג בתאונת דרכים בתאילנד, למנוחות. בראיון מרגש היא מספרת על הבן, על התאונה ועל האובדן הגדול

תיאור מצמרר: "אופנוען שיכור פגע בהם. קרה אסון"
ידידיה קלרמן ז"ל צילום: מתוך פייסבוק

רבקי קלרמן, היא אמו של ידידיה קלרמן, שנהרג ביום חמישי שעבר בתאונה הקשה בתאילנד. בראיון לרשת ב' היא סיפרה כי הבוקר הייתה אמורה לפתוח את שנת הלימודים בבית הספר אותו היא מנהלת, אך במקום להתרגש ולחנוך את המבנה החדש, היא נאלצת להתארגן להלווייתו של בנה.

"אני מנהלת כבר שנה שניה בבית ספר במבשרת ציון. היינו אמורים לחנוך בית ספר חדש וביום חמישי בדיוק שלחתי הזמנות אישיות לאנשים כשקיבלתי את ההודעה הקשה", היא מספרת. "בזמן שהעברתי הודעות והזמנות ישבתי בחצר ואני שומעת דפיקות בדלת. ראיתי חברים שלנו מצוות צח"י של הישוב, הם אמורים להיות בעבודה בזמנים האלה. מיד הבנתי שקרה אסון, רק לא ידעתי מי".

היא מספרת על בנה ואשתו, שרגע לפני שהם מתחילים את החיים האמיתיים, רצו לקחת זמן לעצמם, לפני שהם יבנו יחד את חייהם: "הם התחתנו לפני שנה וחצי, קסם וידידיה שניהם אנשי מעשה. הם תכננו טיול שהיה בעצם ירח דבש לפני שקסם מתחילה ללמוד וידידיה מתחיל להתבסס בעבודה. הם ראו הרבה קדימה, מכווני מטרה של הרבה שנים ביחד לבנות בית משותף עם הרבה מאוד פעילות ועזרה".

על רגעי התאונה מספרת רבקי כי הם עדיין לא יודעים הרבה, אך כלתה תפקדה בצורה יוצאת דופן באותם רגעים קשים: "אנחנו לא ממש יודעים מה קרה שם, כנראה אופנוען שיכור פגע בהם. קסם נסתה להחיות אותו, היא חבולה נפשית וחזרה לארץ כבר ביום שישי".

לאחר שבת קשה שעברה עליהם, בה הצטרפו אליהם קסם ובני משפחתה וחבריו של ידידיה שהגיעו לסעודה שלישית, היום תתקיים מסע ההלוויה של ידידיה והאובדן הגדול של בני המשפחה ימשיך להדהד.

תאונת דרכים תאילנד אובדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד