ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
זועם ומאשים

לפיד: "ליצמן החליט להחרים להם את הבניין"

חברי הכנסת מתגייסים לסייע לתלמידים המיוחדים מבית הספר 'אוהל שרה' בבני ברק, שמצאו עצמם ביום פתיחת השנה בלי מבנה ובלי מקום ללמוד

לפיד: "ליצמן החליט להחרים להם את הבניין"
תלמיד אוהל שרה ליד השערים הנעולים

הבוקר נפתחה סופית שנת הלימודים, כשבכל בתי הספר בארץ חזרו התלמידים ללמוד, חוץ מבבית הספר 'אוהל שרה' בבני ברק, בית ספר לילדים מיוחדים שנקלע לסכסוך עם העירייה ונותר חסר מבנה.

הורי התלמידים הנואשים יצאו הבוקר להפגין ליד מבנה בית הספר והתגובות, גם מהמערכת הפוליטית, לא אחרו לבוא. יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, פרסם בשעות הצהריים פוסט נזעם בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא קובע כי פתיחת שנת הלימודים לא שווה אם לילדי החינוך המיוחד אין בית ספר מתאים.

"כל פתיחת שנת הלימודים הזו לא שווה אם שולחים ילדים עם צרכים מיוחדים הביתה רק כי ליצמן החליט להחרים להם את הבניין", כותב לפיד. "הבוקר ההורים מארגנים הפגנה. אפשר לפתור את זה ברגע. יש מבנה, יש ציוד. צריך רק החלטה שזה חשוב למישהו. לפני שלושה שבועות הוצאתי על זה מכתב למשרד החינוך. אפילו תשובה לא קיבלנו. באיזה יהדות מנתקים חשמל ומים למבנה של בעלי מוגבלויות? בשם איזה יהדות זורקים לרחוב את אלה שהכי זקוקים לזה לטובת צרכים פוליטיים? חרפה".

גם יושב ראש וועדת הפנים של הכנסת חבר הכנסת יואב קיש הביע תמיכה בהורים ואמר: "העובדה שילדים עם צרכים מיוחדים נמצאים בפינת הרחוב בהפגנה ולא בכיתות בית הספר זו שערורייה שאין כדוגמתה. חשוב שהעירייה תבין כי אי אפשר לזנוח את האוכלוסייה החלשה ביותר בעיר. בכוונתי לפנות עוד היום לראש העיר ובהמשך לשר הפנים על מנת למצוא פיתרון מיידי לילדים. במידה ולא נצליח נקיים דיון בוועדת הפנים שבראשותי בה נדרוש מהעירייה לספק תשובות ראויות. ילדי החינוך המיוחד הם אינם אזרחים סוג ב'. המראה הזה של ילדים מיוחדים ברחוב, הוא מראה בלתי נסבל."

אוהל שרה יאיר לפיד יואב קיש שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד