י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תקווה אצל חסידי ברסלב

לאחר העוקץ: איש עסקים רכש את המטוסים

העוקץ הגדול שהותיר אלפי חסידי ברסלב ללא כרטיסים לראש השנה, מביא עמו אור בקצה המנהרה בדמות רכישת כרטיס חדש במחיר מוזל, לאחר שאיש עסקים קנה את המקומות במטוסים שהיו אמורים להטיס את חברת 'אירו פנים'

לאחר העוקץ: איש עסקים רכש את המטוסים
פלאש 90

העוקץ בחברת 'אירו פנים': לאחר שאלפי חסידי ברסלב נותרו ללא כרטיסים לראש השנה תשע"ט באומן, איש עסקים חב"די רכש מחברת התעופה שהייתה אמורה להטיס את החסידים לאומן והוא מוכר את הכרטיסים במחיר סביר. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שהרים את הכפפה, הוא איש העסקים אוריאל כליפה מחברת דלתא בל 770 בע"מ, אשר רכש מאות כרטיסי טיסה דרך העסקן ואיש העסקים נחמן שטיינברג, שכבר שנים רבות עוסק בהטסת אלפי החסידים לראש השנה בפרט ובימות השנה לקבוצות בכלל. 

העסקן נחמן שטיינברג נרתם לעניין והעמיד לרשות אוריאל כליפה מטוסים במחירים סבירים, למרות הרגע האחרון אשר גורר עליות מחירים גבוהים מאוד ולמרות הכל יינתנו מחירים נמוכים.

יש לציין שבעקבות נפילת חברת 'אירו פנים', נכנסו עסקני החסידות לעובי הקורה ובדקו את העסקה של העסקן אוריאל כליפה, על מנת לוודא שאכן עומדים לרשות כליפה כל האישורים הנדרשים והטיסות אכן רשומות ומאושרות, ואכן לאחר הבדיקות המעמיקות, נמצא כי הכל מסודר ומאושר עד לפרטים הקטנים.

עוקץ כרטיסים אומן ראש השנה אירופנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד