י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אבי גבאי מפתיע:

"רוצה שהילד שלי ילמד איך נראה דף גמרא"

במהלך ראיון שהעניק היום אבי גבאי בוועידת המשפיעים של חברת "החדשות", הוא הצהיר: "אני רוצה שהילד שלי ילמד איך נראה דף גמרא" • על נתניהו: "אין סיכוי שאשב בממשלה בראשותו. נקודה. בלי אבל, בלי למרות – לא אשב" • על הבחירות הבאות: "אנחנו רוצים לנצח"

"רוצה שהילד שלי ילמד איך נראה דף גמרא"
גבאי בוועידת המשפיעים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ראיון שהעניק היום (שני) יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי בוועידת המשפיעים של חברת "החדשות", הוא התייחס בין היתר לסוגיית התכנים הדתיים הנלמדים במוסדות החינוך וטען: "חד משמעית יש הדתה במערכת החינוך".

לדבריו: "אין מועצה סודית שיושב בה בנט ומתכננת את מהלכי ההדתה בישראל – יש הרבה מאוד עמותות שמכניסות לבתי הספר שלנו בחורים ובחורות שמעולם לא הוכשרו להיות מורים, והם מדריכים בדרך שהם רוצים כי זה חוסך תקציבים. אשתי מורה ומחנכת, אני יודע מה קורה".

אלא, שיחד עם זאת גבאי הדגיש כי הוא אינו מעוניין במציאות בה אין זכר ללימוד יהדות: "רוצה שהילד שלי ילמד איך נראה דף גמרא, אבל שהמערכת תיקח את זה על עצמה ותעשה את זה כמו שצריך".

כשנשאל האם ישב אי פעם בממשלה עם בנימין נתניהו אמר כי "אין סיכוי שאשב בממשלה בראשות נתניהו. נקודה. בלי אבל, בלי למרות – לא אשב". כך התחייב במהלך ריאיון עם עמית סגל. "לנו יש את הדרך שלנו, יש לנו אג'נדה אחרת – ולכן אם הציבור לא בחר בך הפעם, תשנע אותו והוא יבחר בך בפעם הבאה", הוסיף גבאי.

גבאי הזכיר לסגל כי הוא כבר צדק בשתי תחזיות שנתן בעבר: "אמרתי שמפלגת 'כולנו' תצליח ותהיה גורם משפיע, ואמרתי שאני אנצח בפריימריז - ואפשר להניח שהתחזית השלישית שלי, שאנצח בבחירות, גם תתקיים. אנחנו לא מרימים דגל לבן, אנחנו רוצים לנצח".

אבי גבאי בנימין נתניהו עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד