י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בגיל 80

מקים רשת התקליטים 'גל פז' הלך לעולמו

בשערי צדק נפטר הלילה הרב חיים יוסף צבי ברוך זילבר ז"ל, מי שהקים את רשת החנויות למוזיקה 'גל פז' והיה איש חסד בגופו ובממונו | גיסו הוא שר הפנים אריה דרעי

הרב חיים יוסף זילבר ז"ל
הרב חיים יוסף זילבר ז"ל

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים נפטר הלילה איש החסד המפורסם הרב חיים יוסף צבי ברוך זילבר ז"ל, מבעלי ומקימי רשת חנויות המוזיקה 'גל פז' המפורסמות, לאחר מחלה קשה והוא בן 80 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בכ"ח כסלו תרח"צ לאביו ר' יחיאל מאיר זילבר זצ"ל ולאמו מרת חנה דינה ע"ה. 

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים', כי המנוח ז"ל היה מגדולי אנשי החסד בדורנו, אך עם זאת היה צנוע ועניו, נוח לבריות, תמך במוסדות תורה וחסד והוזיל מהונו לכל נזקק ובייחוד לכלות עניות ויתומים, במשך שלושים שנה היה מחלק בימי שישי מצרכים חינם לעשרות משפחות, ניתן היה לראותו מסתובב בשכונות העיר ירושלים עם רכבו מחלק ללא כל תמורה. 

עוד הם מספרים, כי זכה בחייו להקים בתי כנסת לפאר ולרומם את בית ה', בשכונת סנהדריה, בהר נוף בגבעה הצרפתית וכן בקרית ארבע, בהם ביהכנ"ס 'זכרון יחיאל' והשטיבל החסידי לצעירים ברחוב שאול המלך בירושלים. 

אחד ממכריו מספר ל'בחדרי חרדים' כי ר' חיים "היה אדם שקט ונחבא אל הכלים. פיקח בצורה בלתי רגילה ועושה חסדים בסתר. היה דואג למשפחות נזקקות ועניות בלי שאף אחד ידע". 

פרק נכבד בחייו היה הקמת רשת החנויות לממכר מוזיקה 'גל פז' בבני ברק, ירושלים ועוד מקומות שהפיצה מוזיקה חסידית אותנטית. 

המנוח ז"ל הותיר אחריו דור ישרים מבורך, עשרה ילדים - בנים וחתנים וצאצאים הממשיכים בדרכו המיוחדת, גיסו הוא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.  

מסע הלוויה ייצא היום (שלישי) בשעה 15:00 מבית המדרש 'זכרון יחיאל' ברחוב שאול המלך 21 בירושלים להר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויה חסד אריה דרעי ברוך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד