י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בזמן שתתפללו

החשש: "אלפי מועסקים של משרד החינוך יחללו את יום כיפור"

בשל תאריכי המועדים, עשרות בודקי מבחני הפסיכומטרי עשויים לחלל שבת וחג, ואף את יום הכיפורים, כדי לבדוק את מבחניהם של אלפי סטודנטים שממתינים לתשובת התאמה לאוניברסיטה. "יש לחץ של זמן", מסביר אחד הבודקים מטעם משרד החינוך, ל'בחדרי חרדים'

החשש: "אלפי מועסקים של משרד החינוך יחללו את יום כיפור"
פלאש 90

חשש כבד: עשרות בודקי המבחנים עשוייים לחלל שבת וחג, ואף יום הכיפורים, כדי לבדוק את מבחניהם הפסיכומטריים של אלפי סטודנטים שממתינים לתשובת התאמה לאוניברסיטה, כך מתלונן אחד מעובדי משרד החינוך ל'בחדרי חרדים'.  

מדובר בעשרות עורכים (בודקים) שעבודתם היא לבדוק את מבחני הפסיכמוטרי של אלפי הסטודנטים המבקשים להרשם לאוניברסיטאות. העורכים עוברים הכשרה של יומיים שלאחר מכן הם אמורים לעבור על אלפי מבחנים בחלק המילולי של המבחן, ולהעניק את הציון בתוך 7 עד 10 ימים

הסטודנטים עוברים את המבחנים בימים אלו, כך שבשבוע הבא, בימי רביעי וחמישי יעברו הבודקים את ההכשרה התקופתית, ולאחר מכם יאלצו להעניק ציונים לאלפי המבחנים תוך עשרה ימים לכל היותר, כאשר מתוכם שלושה ימים הם שבת ומועד. 

לדברי אחד הבודקים, "אנשים דתיים אינם יכולים להשתתף בעבודה הזו, שכן לא ניתן להספיק לעבור על אלפי המבחנים בזמן כה קצר. יש לחץ של זמן שהוא קצר מאוד, אני מאוד חושש שהבודקים שאינם דתיים יבדקו עשרות מבחנים בעיצומו של יום כיפור, היום הקדוש של העם היהודי, אין דרך אחרת להספיק".

ממשרד החינוך לא התקבלה תגובה, היא תפורסם לכשתתקבל. 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד