ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עזרה לציבור החרדי

המועמדת של שר התורה קטפה את הניצחון

לאחר שבעלה קיבל את ברכת שר התורה, אשר שמע על כך, כי היא המועמדת היחידה השומרת תורה ומצוות - היא גברה על כל המועמדים וניצחה בקרב

בעלה של שטרק אצל הגר"ח קנייבסקי לפני כחודש וחצי
בעלה של שטרק אצל הגר"ח קנייבסקי לפני כחודש וחצי

בתום ספירת הקולות נבחרה רו"ח איריס שטרק לנשיאות לשכת רואי החשבון עם 1,658 קולות. שטרק גברה על עו"ד רו"ח ג'ק בלנגה, שהשיג 1,532 קולות. רו"ח חן שרייבר הגיע למקום השלישי עם 1,376 קולות.

מספר הטפסים התקינים שהתקבלו בבחירות לנשיאות הלשכה הפעם היה 4,566, לאחר שנפסלו 22 טפסים. את הקמפיין לשטרק ניהלה חברת 'ריפבליק יועצים'.

לפני כחודש וחצי דווח ב'בחדרי חרדים" כי רו"ח משה שטרק, אשר רעייתו איריס שטרק זכתה בנשיאות הלשכה, הגיע למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי. שטרק הציג את הנושא בפני הגר"ח - וביקש את תמיכתו וברכתו לבחירת רעייתו לתפקיד.

משה שטרק ציין בפני הגר"ח קנייבסקי כי רעייתו בתפקידה הקודם בנמל אשדוד, עמדה בתוקף על סגירת שערי הנמל בשבת קודש, למרות לחצים כבדים שהופעלו עליה לפתוח בשבת. בנוסף ציין כי רעייתו היא המתמודדת היחידה ששומרת תורה ומצוות.

הגר"ח בירך את שטרק בהצלחה רבה, לאחר שהבטיח בשם רעייתו לדאוג לכל צרכי הציבור החרדי בכלל ולעמותות הצדקה והחסד בפרט. שטרק שימשה עד היום כסגנית נשיא לשכת רואי החשבון, ובעבר כיהנה כיו"ר נמל אשדוד. 

רואי חשבון הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד