י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הלב נשרף ומסרב להאמין"

15 שנים אחרי הפרשה שהסעירה את המדינה - הנפגעת נפטרה

נועה חייבי, התינוקת שנפגעה בצורה הקשה ביותר בפרשת 'רמדיה' והתמודדה 15 שנים עם ההשלכות, הלכה אמש לעולמה. האם השכולה: "הלוחמת שלי הרימה ידיים"

15 שנים אחרי הפרשה שהסעירה את המדינה - הנפגעת נפטרה

15 שנים לאחר שהתפוצץ הסיפור שזיעזע את המדינה, נפטרה אמש (שלישי) נועה חייבי, שהייתה התינוקת שנפגעה בצורה הקשה ביותר בפרשת 'רמדיה'. חייבי נפגעה בהיותה בת שלושה חודשים לאחר שהוזנה בפורמולה לתינוקות של 'רמדיה' ומבין הנפגעים שנותרו בחיים, הפגיעה שלה הייתה הקשה ביותר כאמור, ואמש הלכה לעולמה בבית החולים העמק בעפולה, כך פורסם הבוקר ב'וואלה'.

במהלך השנים הלך מצבה של נועה והתדרדר עד שלפני כחמש שנים היא נותרה בתרדמת, מונשמת ומחוברת למכשירי הזנה. אמא של נועה, אביבה, טיפלה בה במסירות בבית לאורך השנים הארוכות.

לפני כחודש חגגה אמה של נועה לבתה את יום הולדתה ה-15 ובפוסט שפרסמה אז בדף הפייסבוק שלה היא כתבה: "הנסיכה שלנו בת 15, מזל טוב לוחמת שלי. נגד כל הסיכויים את מפתיעה את כולם מלמדת אותנו שהחיים חזקים מהכל. בשקט שלך את מלמדת אותי כל יום מחדש שיעור לחיים". את הפוסט היא סיימה בתפילה לעוד הרבה שנים ביחד, אך אמש נאלצה לפרסם פוסט נוסף בו היא מספרת על פטירת בתה: "בצער רב ובעיניים מלאות דמעות, הלב נשרף ומסרב להאמין שנועה שלי כבר לא איתנו. אחרי מלחמה ארוכת שנים, הלוחמת שלי הרימה ידיים", כתבה.

כזכור, לפני כ-15 שנה התגלה כי בתרכובת מזון לתינוקות של חברת רמדיה לא היה ויטמין B1, שקריטי להתפתחות תקינה של ילדים. חמישה תינוקות נפטרו בשל המחסור בוויטמין ותינוקות רבים אחרים נפגעו לצמיתות, ביניהם גם נועה, שהיום, לאחר 15 שנים נפטרה.

רמדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד